Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
eamane skrev:
thowida skrev:Vart köper ni ulldidysar??
Jag köpte min direkt från Didymos.
Och där verkar de vara slut... :hmm:
Av eamane
thowida skrev:
eamane skrev:
thowida skrev:Vart köper ni ulldidysar??
Jag köpte min direkt från Didymos.
Och där verkar de vara slut... :hmm:
Bebecanelle har haft med, likaså Birdies room har jag för mej :| Eller var det Sneglehuset?

Edit: Katja fanns med ull på Bebecanelle :wink:
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:Men jag tittade i typ förrgår på didymos.de då verkade de ha några ull kvar. Är de redan borta?
:siishah: Jag hittade ingen jag tyckte om.. *pustar ut*
Av Jinxan
thowida skrev:
JinxLinda skrev:Men jag tittade i typ förrgår på didymos.de då verkade de ha några ull kvar. Är de redan borta?
:siishah: Jag hittade ingen jag tyckte om.. *pustar ut*
Köp en katiwrap i stället då ;)
Användarens profilbild
Av June
Ojda, fick precis svar fran wearababy, med fransar eller andrahandssjal lite billigare. Ni som har katiwrap vad har ni for erfarenhet, gillar ni fransarna eller ska jag valja ett andrahandsexemplar?
Användarens profilbild
Av June
June skrev:Ojda, fick precis svar fran wearababy, med fransar eller andrahandssjal lite billigare. Ni som har katiwrap vad har ni for erfarenhet, gillar ni fransarna eller ska jag valja ett andrahandsexemplar?
Nu ar sjalen pavag. Det blev en med fransar, ville inte riskera att jag inte skulle bli nojd bara for att det var ett andrahandsexemplar, sager man sa eller vad sager man pa svenska. Jag har nog bott utomlands for lange, har ibland svart for att komma pa svenska ord for saker och ting dar jag kanner mig mer van vid de engelska termerna. Anvander ofta ocksa engelskt tangentbord och har inte orkat fixa å, ä, ö an sa hoppas ni forstar mig anda.
Användarens profilbild
Av June
eamane skrev::app: Glöm inte visa bild sen :this: :wink:
Hade tänkt lägga upp en bild på nya sjalen, men jag har inte lagt upp bilder förrut. Det är därför det dröjt, det och att jag tycker det är så svårt att ta bilder på mig själv. Men det kommer att komma bilder snart. Var hittade jag info om hur man lägger upp bilder?
Användarens profilbild
Av mari_tres
June skrev:
eamane skrev::app: Glöm inte visa bild sen :this: :wink:
Hade tänkt lägga upp en bild på nya sjalen, men jag har inte lagt upp bilder förrut. Det är därför det dröjt, det och att jag tycker det är så svårt att ta bilder på mig själv. Men det kommer att komma bilder snart. Var hittade jag info om hur man lägger upp bilder?
http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=14&t=6617

Nu finns även möjligheten att lägga in en bilaga direkt in i inlägget, då klickar man väl på "ladda upp en bilaga" (kika under rutan där du skriver), vet inte exakt hur det går till eftersom jag aldrig gjort det.
Användarens profilbild
Av June
Och här kommer äntligen en bild på nya sjalen.Bild
Senast redigerad av June den sön apr 26, 2009 23:44, redigerad totalt 1 gånger.
Av Jinxan
June skrev:Och här kommer äntligen en bild på nya sjalen.[img]file:///home/carl/public_html/linda/5633.JPG[/img]
Har du laddat upp bilden på någon internetsida?
Användarens profilbild
Av June
JinxLinda skrev:
June skrev:Och här kommer äntligen en bild på nya sjalen.[img]file:///home/carl/public_html/linda/5633.JPG[/img]
Har du laddat upp bilden på någon internetsida?
Blev lite fel, men är nu fixat.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?