Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vill tipsa om sjalbarnsgalleriet! Man glömmer bort ibland att det finns då man surfar runt på många andra sidor också (typ birdiesroom.com som för övrigt också har ett galleri nu för tiden :wink: ).
Av Löv
Absolut en didy nino eller ellips. Mjuka, tunna följsamma, ändå stadiga. Lätta att knyta. :tumup:

Zaran är också jättemjuk men som sagt - ganska smal för ryggbärning.

Lycka till med letandet!!
Vilken är Nino nu då..är det dem med snopparna? Sån kan jag inte ha..då skrattar sambon ihjäl sig! Dessutom ser det inte klokt ut :hide:

Ja, Nairobi är jättefin..men lakanskänsla vill jag inte ha! Helst ska den ju vara mjuk som Mobyn, men inte så stretchig då :hmm: Vigor har deklarerat att han minsann oxå vill åka sjal på ryggen :loving: Tur han är relativt liten & lätt för sin ålder :lol:

Hjälp mig lista vad jag ska leta efter..Behöver inte vara sneda ändar, bara den är mjuk & lagom lång :)
Easy öken..eller kke regnbåge :love: Fast den hittar man knappast begagnad väl?
Didy Katja eller Olaf, kke en Indio som går att färga..ingen snoppsjal!
Vad var det mer..Ellaro? Där var Ysabel jääättefin!

Förresten, jag kunde inte låta bli att titta på de där Neobullè, hur känns de? Ni är väl några som har såna numera :wink:
Av Löv
Shuna76 skrev:Vilken är Nino nu då..är det dem med snopparna? Sån kan jag inte ha..då skrattar sambon ihjäl sig! Dessutom ser det inte klokt ut :hide:
Min man älskar snoppsjalen. Jag tror han ser den som någon slags manlighetssymbol för att uppväga det feminina med sjal. :Hahaa: Men det är ju inga snoppar :this: utan didymos fina logga. Och världens mjukaste och mysigaste sjal. Jag funderar på att köpa en till...

Men visst, smaken är ju delad, prova ellipsen istället, nästan lika mjuk... :heart:

Visst kan man hitta det mesta på bebagnatmarknaden så ha lite is i magen bara. Man kan köpa på sig några sjalar för att prova, sedan byter man och säljer lite hit och dit tills man hittar vad man söker. Sedan är man fast i sjalträsket och sitter framför datorn och drömmer om fleeeer... En trevlig hobby! :app:
Av linamh
lena_l skrev:Visst kan man hitta det mesta på bebagnatmarknaden så ha lite is i magen bara. Man kan köpa på sig några sjalar för att prova, sedan byter man och säljer lite hit och dit tills man hittar vad man söker. Sedan är man fast i sjalträsket och sitter framför datorn och drömmer om fleeeer... En trevlig hobby! :app:
Och rätt dyr, va? Säger jag som nu beställt min andra sjal, en BB-slen Strawberry Stripe, och inte hade haft något emot att testa någon till...
Shuna76 skrev:
Hjälp mig lista vad jag ska leta efter..Behöver inte vara sneda ändar, bara den är mjuk & lagom lång :)
Easy öken..eller kke regnbåge :love: Fast den hittar man knappast begagnad väl?
Didy Katja eller Olaf, kke en Indio som går att färga..ingen snoppsjal!
Vad var det mer..Ellaro? Där var Ysabel jääättefin!

Förresten, jag kunde inte låta bli att titta på de där Neobullè, hur känns de? Ni är väl några som har såna numera :wink:
Neobullen är lika bred som hoppen, så vill du ha en smalare sjal så är den nog ingenting för dig. Men den känns tunn och kommer att bli mjuk med lite kärlek :mrgreen:

EC regnbåge är inte HELT omöjlig att hitta begagnat, jag har gjort det och dessutom sålt den vidare efter det, så nån gång då och då dyker det upp en :wink: Du kan ju prova att annonsera efter en!
lena_l skrev: Min man älskar snoppsjalen. Jag tror han ser den som någon slags manlighetssymbol för att uppväga det feminina med sjal. :Hahaa: Men det är ju inga snoppar :this: utan didymos fina logga. Och världens mjukaste och mysigaste sjal. Jag funderar på att köpa en till...
:iagree: Kikar också efter nån ny snygg färg som skulle kunna få plats här :loving: Ninon är fantastiskt tunn och mjuk och då man ser den IRL så ser det faktiskt inte ut som snoppar längre :lol:
Av sjaltokan
lena_l skrev:Visst kan man hitta det mesta på bebagnatmarknaden så ha lite is i magen bara. Man kan köpa på sig några sjalar för att prova, sedan byter man och säljer lite hit och dit tills man hittar vad man söker. Sedan är man fast i sjalträsket och sitter framför datorn och drömmer om fleeeer... En trevlig hobby! :app:
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?