Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Ursäkta den dåliga bilden förresten, det är väldigt svårt att fotografera när Z vill äta upp kameran :roll:
Av Jinxan
kvarnvik skrev:Den är fin, men du hade ju en :hmm: Ingen ull i den andra eller?
Japp, och så gick det ett hål i den, när jag höll på och velade om jag skulle skaffa en ull eller inte. Så då blev valet enkelt.
Vanliga Aaren fick bli ringsjalar och så fick ullen flytta hem hit ;) (och ja, ena ringsjalen har fått flytta) :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:Den är minst 70 cm bred. Den hänger just nu och torkar det sista, så det är lite svårt att mäta :D
Köpte du den ny så att den var helt otvättad innan?
Japp.
hurså?
Tänte bara att om den varit tvättad innan utan att bli "ullig" eller om den var helt otvättad
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:Den är minst 70 cm bred. Den hänger just nu och torkar det sista, så det är lite svårt att mäta :D
Japp.
hurså?
Tänte bara att om den varit tvättad innan utan att bli "ullig" eller om den var helt otvättad
Helt otvättad.
Men antagligen är det alltså mammas maskin som inte är så försiktig som den borde vara? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
Japp.
hurså?
Helt otvättad.
Men antagligen är det alltså mammas maskin som inte är så försiktig som den borde vara? :hmm:
Behöver inte alls vara så, de kanske blir så av sig själv oavsett hur man tvättar dem första gången. Har aldrig kännt på en otvättad ullsjal.
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
Japp.
hurså?
Helt otvättad.
Behöver inte alls vara så, de kanske blir så av sig själv oavsett hur man tvättar dem första gången. Har aldrig kännt på en otvättad ullsjal.
Den var inte alls lika luddig, liite ludd var det väl, men jag tänkte inte jättemycket på det.
Men nu ska jag till att börja fläta den snart :loving:
Av Jinxan
Sant, men jag tror inte jag kan få sambon att ta kort nu redan, vi är alldeles nyvakna. :D
Av Jinxan
:hmm: Nu är den inte längre sådär luddig.
Undrar om det var för att den var blöt???
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev::hmm: Nu är den inte längre sådär luddig.
:lol: :hellu:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
Jag fick hem en väldigt velig Aare tydligen. Men vi ska nog komma överens tillslut :D
Av Löv
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
Jag fick hem en väldigt velig Aare tydligen. Men vi ska nog komma överens tillslut :D

Sitt nu inte här framför datorn, :nono: iväg och gör dig klar så vi får se en bärbild!! :kamera:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?