Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Äh, what the heck, ska vi slå till på en freya då? Det är väl lika bra att ta så lång som möjligt 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
kvarnvik skrev:Äh, what the heck, ska vi slå till på en freya då? Det är väl lika bra att ta så lång som möjligt 8)
Haha! Vi postade nog samtidigt :Hahaa: Jag tycker också att vi slår till :D

Ska du ha nåt mer? Funderar på om frakten är samma för en som för två sjalar... är liiiite sugen på en BBS också... :wink:
Användarens profilbild
Av tweed
mari_tres skrev:
kvarnvik skrev:Äh, what the heck, ska vi slå till på en freya då? Det är väl lika bra att ta så lång som möjligt 8)
Haha! Vi postade nog samtidigt :Hahaa: Jag tycker också att vi slår till :D

Ska du ha nåt mer? Funderar på om frakten är samma för en som för två sjalar... är liiiite sugen på en BBS också... :wink:
Jag har en kamava :roll:
Kolla upp lite hur det är med frakten och om du vill ha nåt mer och återkom, jag sitter här en stund till
Användarens profilbild
Av mari_tres
Vad jag kan se så blir det samma frakt för en som för två sjalar, 7,5 eller 15,9 pund beroende på hur snabbt man vill att det ska gå typ. Skulle det vara möjligt att beställa en till sjal på samma frakt då isåfall? Då får ju du hem den till dig och skickar den till mig samtidigt som halva BBB:en. Kan sätta över pengar till dig innan beställningen om du vill isåfall. Det är en Alyssa jag är sugen på :wink:

Och så underar jag om man kan använda den 10%-koden till redan nedsatta varor :hmm:
Användarens profilbild
Av tweed
mari_tres skrev: Och så underar jag om man kan använda den 10%-koden till redan nedsatta varor :hmm:
Det är väl bara att testa, har du kod?
Användarens profilbild
Av tweed
Vågar vi vänta med beställningen tills imorgon? Jag orkar inte ta itu med det nu.
Du som knappt skulle ha en halv sjal :wink:
PM:ar
Användarens profilbild
Av mari_tres
kvarnvik skrev:Vågar vi vänta med beställningen tills imorgon? Jag orkar inte ta itu med det nu.
Du som knappt skulle ha en halv sjal :wink:
PM:ar
:eld: vilken trevlig lördagsunderhållning! Och jämfört med en krogrunda så blir det ju rätt billigt ändå :wink:

Tänk när jag var yngre så gick jag ut nästan varje helg.... HUR hade man råd med det??
Användarens profilbild
Av tweed
mari_tres skrev: Tänk när jag var yngre så gick jag ut nästan varje helg.... HUR hade man råd med det??
Men då köpte du ju inte sjalar som andra köper mjölk på ica heller :wink: Nu är det iaf beställt
Användarens profilbild
Av mari_tres
kvarnvik skrev:
mari_tres skrev: Tänk när jag var yngre så gick jag ut nästan varje helg.... HUR hade man råd med det??
Men då köpte du ju inte sjalar som andra köper mjölk på ica heller :wink: Nu är det iaf beställt
Tja, jag får ju lite köphjälp ibland också :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
kvarnvik skrev:Du är ju ganska lättflirtad när det gäller sjalar :wink:
:Hahaa: :Hahaa: Det kan jag faktiskt inte förneka :oops: men jag faller inte för vilka frestelser som hellst :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?