Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Sisu skrev:Ehhmm....... Det är faktiskt så att lilla jag med lilla Verdandis har spanat på de där ett bra tag.... Tänkte faktiskt beställa till shopen... Vad tror ni om det...? :D

Tänkte mest på fleece och/eller microfleece men det finns ju i massa material... :)
oh, oh, ta hem Retro Blues eller Red Yoko Flip, snälla! Vill haaa!
Användarens profilbild
Av emmahawk
jag är också jättesugen! (Fast jag tror jag är sugen på nästan allt just nu, förutom att flyttpacka... :lol: )
Användarens profilbild
Av jag71
Sisu skrev:Ehhmm....... Det är faktiskt så att lilla jag med lilla Verdandis har spanat på de där ett bra tag.... Tänkte faktiskt beställa till shopen... Vad tror ni om det...? :D

Tänkte mest på fleece och/eller microfleece men det finns ju i massa material... :)
Med tanke på att det kommit upp här och nu så finns det ju ett visst intresse! Så varför inte!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
maimiti skrev:Men de skickar inte till Sverige :(
Sånt ska man ju egentligen kolla innan man börjar önska sig :cry:
Vadå? Var hittar du att de inte skickar.
Jag läser bara att det står att de även skickar utanför USA o Canada (http://www.goo-ga.com/custserv#shipping)
Användarens profilbild
Av johanna
Jag frågade och fick svar:
I can arrange for a delivery and I think it would be about $11 USD...but I
also have a distributor that will be carrying the slings. She should have
the slings this week.

Her contact info is:
Belly 2 Baby
Arenbergsbrygga 26
Outlet Village
Arlandastad, 195 61(Jag tänkte att jag kanske inte skulle lägga ut hennes telefonnr & mail :D men om nån vill ha den infon så hojta.)

Hope this helps. If you are not able to reach this store please let me know
and I can arrange for one to be sent to you.
Fast det är klart, jag köper hellre av våran egen Sisu :) Och jag har ingen brådis, framåt mars vore lagom att ha den!
Användarens profilbild
Av miriel
maimiti skrev:
mammahappy skrev:Men asså kolla denna bilden!

Bild
Verkar som hon har fel storlek på sin för bebisen hänger ju lite väl långt ner. Jag skulle inte vilja gå med bebis så i alla fall skulle kännas som man sparkade på den när man gick...
Men jag har märkt när jag surfat runt att amerikaner generellt sett är ganska förtjusta i att bära barnen långt ner. Varför är för mig en gåta eftersom et blir mycket tyngre så :?
Japaner bär oxå ofta ganska långt ner, jag frågade en kompis där och hon trodde det kunde vara värmen. Det blir ju inte lika mycket "mot kroppen".
Användarens profilbild
Av maimiti
miriel skrev:Japaner bär oxå ofta ganska långt ner, jag frågade en kompis där och hon trodde det kunde vara värmen. Det blir ju inte lika mycket "mot kroppen".
Jamen, det låter ju faktiskt rimligt. Man alstrar ju mest värme från bukområdet så det blir förmodligen svalare att ha barnen längre ner :idea:
Av Sisu
johanna skrev: She should have
the slings this week.
Asch rackarns, jag trodde jag skulle vara ensam iallafall ett tag.......! Fast, att vänta på "er egen Sisu" vore väldigt trevligt...!! :D :D :D

Ska beställa ett gäng ikväll tänkte jag... Om min man får igång mailen... Mitt i allt Verdandis-startande bestämde han sig för att byta massa grejer på datorn, från Windows till nåt annat jeklarns trams... Bl.a. så att ett (minst, vad jag vet...) ordermail har försvunnit...

:(

Hmm.., OT blev det... :oops: Men man FÅR gnälla på sin tekniknördige make!!! :wink:
Användarens profilbild
Av maimiti
Sockertopp skrev:
maimiti skrev:Men de skickar inte till Sverige :(
Sånt ska man ju egentligen kolla innan man börjar önska sig :cry:
Vadå? Var hittar du att de inte skickar.
Jag läser bara att det står att de även skickar utanför USA o Canada (http://www.goo-ga.com/custserv#shipping)
En annan var ju lite slö och kollade bara via kundkorgen :oops:
Användarens profilbild
Av knutis

Jag är intresserad om det blir ett rimligt pris... :wink:
Av Sisu
knutis skrev:Jag är intresserad om det blir ett rimligt pris... :wink:
Vi ska göra så gott vi kan för att ligga lågt... :wink:

Har massa mailkontakt just nu, så än har jag dem inte hemma... och det blir bara fleece och microfleece än så länge... så ni inte går och siktar in er på massa andra flashiga tyger.... Blir nog fler till våren.... :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?