Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Myrten
sacha42 skrev:Tycker också att stjärntecknen är mjukast alla kategorier men inte att de strechar lika mkt som easysarna, så en riktigt inmysad easy tycker jag är mest lik en trikå typ sinon :D
Hur tycker du stjärntecken och Easy är jämfört med Elleville Zara då?
Användarens profilbild
Av sacha42
Myrten skrev:
sacha42 skrev:Tycker också att stjärntecknen är mjukast alla kategorier men inte att de strechar lika mkt som easysarna, så en riktigt inmysad easy tycker jag är mest lik en trikå typ sinon :D
zaran har jag aldrig provat tyvärr, men vill så gärna. Antar att den är ganska lik didy indo(mina egna tankar) och då är den tunn, mjuk men inte lika strechig som varken stjärntecknet eller easyn. Får man dra sånna paralleller om man inte testat :roll:
Snygg är den iallafall :twisted:
Användarens profilbild
Av Myrten
sacha42 skrev:
Myrten skrev:
zaran har jag aldrig provat tyvärr, men vill så gärna. Antar att den är ganska lik didy indo(mina egna tankar) och då är den tunn, mjuk men inte lika strechig som varken stjärntecknet eller easyn. Får man dra sånna paralleller om man inte testat :roll:
Klart man får, jag har tänkt likadant utan att ens ha provat Indion...

Jaha, hur 17 ska jag göra nu då? En av varje, Easy, Zara, stjärntecken, det känns lite overkill så där på en gång. Kanske en i taget. Varför kan inte alla vara rörande överrens om vilken sjal som är "bäst" så slapp man bli så förvirrad.

Men om jag förstått saken rätt så är Easyn och stjärntecken de vävda sjalar som är mest strechiga!?
Användarens profilbild
Av hcvc
Myrten skrev:
sacha42 skrev:
Myrten skrev:

Jaha, hur 17 ska jag göra nu då? En av varje, Easy, Zara, stjärntecken, det känns lite overkill så där på en gång. Kanske en i taget. Varför kan inte alla vara rörande överrens om vilken sjal som är "bäst" så slapp man bli så förvirrad.

Men om jag förstått saken rätt så är Easyn och stjärntecken de vävda sjalar som är mest strechiga!?
Då måste jag göra det ytterligare värre :lol: ! Jag trodde också att Indio och Zara skulle vara lika, men nu när jag har sett båda tycker jag inte alls det. Indion har jag iofs aldrig knutit, utan bara klämt på, men den har ett tjockt, mjukt garn som är mycket glest vävt men är inte så stretchig. Zaran är en tätt vävd, slät sjal som är mjuk och ovanligt stretchig. Stretchigare än Easy tycker jag... (Jag ska förresten lägga ut min bara någon vecka gamla Easy på säljes :wink:, jag använder ändå bara Storken och Zaran)
Användarens profilbild
Av Myrten
hcvc skrev:Då måste jag göra det ytterligare värre :lol: ! Jag trodde också att Indio och Zara skulle vara lika, men nu när jag har sett båda tycker jag inte alls det. Indion har jag iofs aldrig knutit, utan bara klämt på, men den har ett tjockt, mjukt garn som är mycket glest vävt men är inte så stretchig. Zaran är en tätt vävd, slät sjal som är mjuk och ovanligt stretchig. Stretchigare än Easy tycker jag... (Jag ska förresten lägga ut min bara någon vecka gamla Easy på säljes :wink:, jag använder ändå bara Storken och Zaran)
Nä men, vad 17... Jag som nästan bestämt mig för en röd Easy.
Användarens profilbild
Av sacha42
hcvc skrev:
Myrten skrev:
sacha42 skrev:
Myrten skrev:

Då måste jag göra det ytterligare värre :lol: ! Jag trodde också att Indio och Zara skulle vara lika, men nu när jag har sett båda tycker jag inte alls det. Indion har jag iofs aldrig knutit, utan bara klämt på, men den har ett tjockt, mjukt garn som är mycket glest vävt men är inte så stretchig. Zaran är en tätt vävd, slät sjal som är mjuk och ovanligt stretchig. Stretchigare än Easy tycker jag... (Jag ska förresten lägga ut min bara någon vecka gamla Easy på säljes :wink:, jag använder ändå bara Storken och Zaran)
spännande :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?