- mån aug 18, 2008 14:48
Den är jättefin, och känns väldigt lätt. Ryggdelen är inte vadderad, så den känns tunn om man är van vid Becon som jag är.
Axelbanden är stoppad med typ liggunderlag och är möjligtvis en halv cm för breda för mig, men det kan ju vara en vanesak det också.
Exakt hur man sätter fast huvudstödet i uppfällt läge vet jag inte
för det finns inga spännen som man kan haka fast i D-ringarna. Bröstspännet sitter inte fast (det gör det ju inte på Becon heller) vilket jag tycker är jobbigt, eftersom man får hala upp dem varje gång man ska knäppa dem.
Hum hum... vad ska jag skriva mer? Den är lite kort i ryggen tycker jag, min M får kanten precis i armhålan om hon har armarna utanför, men det har ju mer med hennes storlek att göra än med selen =) Hon somnade första gången vi bar i den, så hon godkände den på en gång
men jag känner mig lite mer tveksam, vet inte riktigt vad jag skulle sätta för betyg på den
jag har ju Becon som referens då jag jämför 
Axelbanden är stoppad med typ liggunderlag och är möjligtvis en halv cm för breda för mig, men det kan ju vara en vanesak det också.
Exakt hur man sätter fast huvudstödet i uppfällt läge vet jag inte

Hum hum... vad ska jag skriva mer? Den är lite kort i ryggen tycker jag, min M får kanten precis i armhålan om hon har armarna utanför, men det har ju mer med hennes storlek att göra än med selen =) Hon somnade första gången vi bar i den, så hon godkände den på en gång