Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Vill slå ett slag för Manduca som vi bär sonen i sedan en vecka tillbaka (han är en månad gammal). Tycker det är enkelt och praktiskt att ha sele som alternativ till sjal ibland när man är på det humöret. :-) Manducan är lätt att ställa in och vår son sitter väldigt bra i den inbygda baby-insatsen. Jag tycker Manducan är minst lika bekväm som Ergon... Lätt att ta av och på dessutom.

Hoppas ni hittar något ni gillar!
Av malinka
Vi hade ERGO från start. För oss funkade det bra, men vi hade inget att jämföra med. Maken vägrade sjal på den tiden.

Hur barnet ligger i selen beror naturligtvis på hur man är byggd. När jag bar lutade han ju huvudet mot mitt stora bröst.

Min syster och svåger bar sin nyföding i ERGO utan insats. De satte honom i grodställning med benen inne i selen.
Användarens profilbild
Av Din mamma
Jag säger också Manduca! Jag bar Sigge i den första gången när han var två veckor, och sedan dess har den varit en självklar favorit även om det är mysigt med sjal också såklart. Babyinsatsen funkar skitbra! Nu är han tre månader och kan sitta utan den eftersom hans ben blivit tillräckligt långa för att nå utanför.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?