Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Beckah82 skrev:aaaah vilken lättnad. Som att kissa efter att varit kissnödig i flera timmar :-)

jag snokade i sachas bildgalleri på familjeliv :rodna:

http://www.familjeliv.se/hem/sacha42/ga ... o6ep1o.jpg

Här torde vara den rosa e-baysjalen. iallafall är det bildtexten till den här bilden ;-)
:urule:
Tack Beckah för att du hittade bilden! blev så enormt nyfiken när jag läste tråden :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
fantasiflicka skrev:
Kotten skrev:Så unga vi var när vi skrev allt det där.
så fulla av hopp, av liv, av framtidstro...
:heart: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Beckah82 skrev:Jag tycker den ser ut som en sån där tunn disktrasa ni vet... som finns i rosa, blå, grön osv :hide: förlååååt
:hide: det tycker jag också... och jag tror dessutom att den finns i grönt också :wink:
Användarens profilbild
Av jazoo
Bina skrev:
fantasiflicka skrev:
Och nu är vi gamla och grå menar ni? Äh skärp er och köp ett midjekort linne och ett nitbälte så känner ni er nog unga igen. Givetvis i rosa (med ljusare ränder).
Användarens profilbild
Av Mirjam
jazoo skrev:
Bina skrev:
fantasiflicka skrev:
Och nu är vi gamla och grå menar ni? Äh skärp er och köp ett midjekort linne och ett nitbälte så känner ni er nog unga igen. Givetvis i rosa (med ljusare ränder).
Kotten vet var man köper nitbälten. 8)
Användarens profilbild
Av Kotten
Mirjam skrev:
jazoo skrev:
Bina skrev:
fantasiflicka skrev:
Kotten vet var man köper nitbälten. 8)
I vår kommer jag att sälja den rosa nitsjalen.
Användarens profilbild
Av Buscilla
fantasiflicka skrev:
Just så. Det var på den tiden då Fantasiflicka huserade i varenda tråd på SB. Varenda. 8)

Själv blir jag lite lätt förlägen när jag läser mina gamla inlägg.

/Cecilia (<--- vad är det här för påhitt liksom :roll:)
Hahahaha vilken underbart snurrig tråd! tur ni tar upp lite gamla härliga trådar som man inte själv varit med i :mrgreen: :app:
Användarens profilbild
Av jazoo
Buscilla skrev:
fantasiflicka skrev:
Just så. Det var på den tiden då Fantasiflicka huserade i varenda tråd på SB. Varenda. 8)

Det är därför jag inte läser mina gamla inlägg.

Och jag tror förresten att fantasiflickan på den tiden hade en hel armé av hjälpnissar som skrev inlägg åt henne. Eller var sjalbarn så väldigt mycket mindre? Hjälp, plötsligt känner jag mig gammal. Langa hit nitbältet och min tama dinosaurie, så känns det nog bra igen. :hellu:
jazoo skrev:
Buscilla skrev:
fantasiflicka skrev:

Det är därför jag inte läser mina gamla inlägg.

Och jag tror förresten att fantasiflickan på den tiden hade en hel armé av hjälpnissar som skrev inlägg åt henne. Eller var sjalbarn så väldigt mycket mindre? Hjälp, plötsligt känner jag mig gammal. Langa hit nitbältet och min tama dinosaurie, så känns det nog bra igen. :hellu:
nej det var på den tiden när fantasiflicka inte skrev ett inlägg utan att lägga in en bild från pixbox och aldrig, jag säger aldrig lämnade ett inlägg färdigskrivet utan en smily... Ni ser vilka nya tider vi har: kapitalismen sjunger på sin sista refräng, landsgränser suddas ut, människor bränner ner mataffärer för att visa sina åsikter och fantasiflicka...har blivit, ja vad ska man kalla det? vuxen
:hide:

´Naaej, det måste vara en illusion, det kan inte vara sant. Hon är snart tillbaka, jag lovar!
Användarens profilbild
Av Måsen
fantasiflicka skrev:... Ni ser vilka nya tider vi har: kapitalismen sjunger på sin sista refräng, landsgränser suddas ut, människor bränner ner mataffärer för att visa sina åsikter och fantasiflicka...har blivit, ja vad ska man kalla det? vuxen
Neeeej! Inte vuxen!!! Vad jag har hört så kan man knappt råka ut för något värre.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Måsen skrev:
fantasiflicka skrev:... Ni ser vilka nya tider vi har: kapitalismen sjunger på sin sista refräng, landsgränser suddas ut, människor bränner ner mataffärer för att visa sina åsikter och fantasiflicka...har blivit, ja vad ska man kalla det? vuxen
Neeeej! Inte vuxen!!! Vad jag har hört så kan man knappt råka ut för något värre.
Jag tror att Fantasiflickan ÄR Global intifada därför har hon inte tid att slänga sig med pixboxbilder och smiliesar på SB längre.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?