Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pyron
Ohhh jag hittade några.
Bild

Bild

Bild

Jag är då inte sugen på att köpa någon av dessa.
Användarens profilbild
Av Suskiv
hittade ett till bärsele som jag defenitivt inte kommer att köpa

Bild
Användarens profilbild
Av melles mamma
Linnea skrev:
Daniellas mamma skrev:såg den här i en engelsk forum

http://cgi.ebay.com/BABY-BACKPACK-CARRI ... dZViewItem
Schysst! om barnet ledsnat på att sitta i vagnen... då får hon sitta kvar men på mammas rygg!!! vad hjälper det
:mrgreen: asgarv! ser heltokigt ut! en kombinerad bärstol/vagn. Det måste vara för folk som vil bära så lite som möjligt- dra/rulla den där det går och sedan slänga upp den/barnet på ryggen i trappor och svår teräng. Nej då måste det vara smidigare att hopppa över vagnen helt :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tycker att Pippilotta annars har bra grejjer. Men man kan ju fråga om det här är bekvämt. Bäraren måste ju luta sig jättelångt bak för att inte tappa balansen...

Bild

och det blir värre....

Bild Bild
Användarens profilbild
Av Helena
zandrama skrev:Jag tycker att Pippilotta annars har bra grejjer. Men man kan ju fråga om det här är bekvämt. Bäraren måste ju luta sig jättelångt bak för att inte tappa balansen...

Bild

och det blir värre....

Bild Bild
Hon måste ha glömt dra åt banden ordentligt, hur kan man göra reklam för en sele sådär. Det måste ju gå att dra åt den mer, annars är det ju något som är fel med den.

Lilla modellen är ju verkligen inget sjalbarn, det syns ju :lol: , sådär rakt ner har Miles aldrig benen oavsett hur jag bär honom.
Användarens profilbild
Av mica
Ja, det är ju inte en sele. MEN vilken konstig knytning. Har tjejen inga bröst? Borde göra rätt ont.

Bild
Användarens profilbild
Av melles mamma
mica skrev:Ja, det är ju inte en sele. MEN vilken konstig knytning. Har tjejen inga bröst? Borde göra rätt ont.

Bild
det skulle funka på mig, den är ju knuten OVANFÖR tuttsen :wink: på samma sött som vid vanlig ryggbärning med långsjal
Användarens profilbild
Av Helena
Bild

Den här bilden har vi diskuterat tidigare. Men det är nog inget bärsätt som passar västerlänningar. Men det är ju möjligt att det är bekvämt, jag har aldrig provat.
Användarens profilbild
Av miriel
Helena skrev:Bild

Den här bilden har vi diskuterat tidigare. Men det är nog inget bärsätt som passar västerlänningar. Men det är ju möjligt att det är bekvämt, jag har aldrig provat.
Tänk vad folk skulle stirra då! :lol: :lol: Om vi skulle komma vandrande på t-centralen; nakna med barnen hängande från pannan... :lol: :lol:

Jag tror inte Stockholm är riktigt moget för det ännu. :wink:
Kunde inte låta bli.
Användarens profilbild
Av Helena
miriel skrev: Tänk vad folk skulle stirra då! :lol: :lol: Om vi skulle komma vandrande på t-centralen; nakna med barnen hängande från pannan... :lol: :lol:

Jag tror inte Stockholm är riktigt moget för det ännu. :wink:
Kunde inte låta bli.
:lol: :lol:
Snälla, snälla, nån med ett lite mindre barn kan väl testa.
Notera även vilken bra utsikt barnen har. Och så kan de hålla sig fast själva med armarna en hel del.
Användarens profilbild
Av miriel
Helena skrev: :lol: :lol:
Snälla, snälla, nån med ett lite mindre barn kan väl testa.
Notera även vilken bra utsikt barnen har. Och så kan de hålla sig fast själva med armarna en hel del.

Kanske ett alternativ till framåt vänt? :wink: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
AnKa skrev::lol: :lol: :lol:
Får nog träna nackmusklerna lite först :D :D
Kanske vi skulle ta en sväng på t-centralen efter en sjalträff med ungarna hängande i slingor från huvudet :D :D garanterat skulle vi bli :shock: utstirrade.
Ja, särskillt om ni var klädda som de på bilden... :roll:
Användarens profilbild
Av melles mamma
denna säljs just nu på tradera, någon som skall lägga ett bud :lol:
den är från IKEA :?

Bild
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?