Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia-Maria
Jag funderar på att köpa en sjal för lite kortare bärande. Från vilken ålder kan man börja använda ringsjal eller kortsjal (bortsett från när bebisen ligger i vagga)? Vilket är bäst i så fall? Jag vill helst kunna ta i och ur bebisen utan att knyta upp och knyta om. Är det någon skillnad på hur bebisen kan sitta med kortsjal eller ringsjal? Eller vilket som avlastar bäst? Hur lång ska kortsjalen vara?

Många frågor är det!! Jag har i alla fall bestämt mig för att byta ut min trikåsjal mot en Stork om någon månad eller så när lilltjejen blir för tung. :)

/Maria
Användarens profilbild
Av Alven
Du kan bära upprätt i ringsjal/kortsjal så snart bebis är stadig i nacken. Själv tycker jag att ringsjal är lättare att ha att göra med än kortsjal, eftersom man kan justera allt i efterhand.

Du kan ta i och ur bebis ur ringsjalen utan att knyta upp helt, du bara lossar lite på ringarna när hon ska ur. När du sedan sätter i henne igen drar du åt lagom tajt. Plättlätt! :lol:
Användarens profilbild
Av Linnea
jag är väl partisk eftersom jag är van vid ringsjalen men när jag provat bärabarn har jag bara tyckt att det varit riktigt krångligt!

det jag gillar bäst med ringsjalen är att det går snabbt att få upp barnet + att det går lika sanbbt att byta läge (rygg/mage/höft) + att man lätt justerar! inget av detta tycker jag att bärabarnsjalen hade

vad vet jag, med tillräcklig övning blir väl det mesta bra :D du får prova dig fram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?