Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Veronica
Det finns ju en massa fina sjalar att välja på, jag har sån otrolig belutsångest!

Jag har en ringsjal som jag sytt av ett vävt tyg och den är ba, sonen trivs bra, men ju tyngre han blir desto mer tänker jag att jag måste skaffa en långsjal istället.

Nu är frågan vilken man ska ta?

Jag har kollat runt på en massa olika hemsidor, läst inlägg i olika forum, men blir inte klokare för det... Många verkar förespråka elastisk sjal till nyfödda, men min son var ingen liten kille när han föddes (4300 g) och väger redan över 5 kg, 3 veckor gammal. Har jag förstått det rätt att en elastisk sjal inte är så bra till tyngre barn, eftersom den töjer sig?

Vore det smartare av mig att satsa på en vävd sjal på en gång?

Storchenwieger verkar vara populär här... är det nån som kan berätta vad det är för skillnad på den och Ella Roo?

Eller råder ni mig att börja med en elastisk, typ Baby bundler trots allt? Om inte annat för att det är lättare att lära sig knyta den?

Hoppas ni kan hjälpa mig, jag vill skaffa en sjal så snart som möjligt, men är rädd för att köpa nåt som bara hamnar på hyllan... helt billiga är de ju inte heller.
Användarens profilbild
Av Anna
ellaroo är mer lik amazonas antigua och storchenwiege är mer i stil med girasol och didymos. Jag skulle valt en storchenwiege eller någon i den stilen om jag skulle ha till ett litet barn. Har du en tung kille så tror jag storchenwiege är ett kanonval. Den är så mjuk och fin och inte alls svår att knyta. De snada ändarna gör att knuten inte blir så stor heller.

/Anna med Hugo 17 månader

www.spencer.se
Användarens profilbild
Av Veronica
Jag har varit ganska sugen på en Storchenwiege och eftersom de är så populära så borde de ju vara bra, det är väl mest priset som gjort att jag tvekat.

Tack för svaret! Det blir kanske en sån ändå... :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?