Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag är inte speciellt insatt i det här med dysplasier hos barn, men nog borde en dysplasi både kunna vara medfödd och utvecklas. Dysplasi innebär ju om jag inte är helt ute och cyklar att kulan och skålen i leden inte riktigt passar ihop, att höften är underutvecklad. Även om leden är normal vid födseln borde ju en extremt oergonomisk ställning kunna påverka leden att utvecklas fel (tex om barnet surras på en bräda). På samma sätt borde ju rimligen en ergonomiskt riktig position kunna främja en korrekt utveckling av leden... Eller kanske är det så att dysplasin är medfödd, men kan förbättras/förvärras beroende på om barnet bärs på en bräda eller i en sjal/sele...
En luxation innebär att leden ligger ur led. Min syster föddes med en luxation som inte upptäcktes förrän hon var 6 mån. Hon har även en dysplasi, som säkert är ett resultat av den oupptäckta luxationen. Om den hade upptäckts i tid kanske hon inte hade haft dyslpasin. Rörigt, men ni kanske förstår vad jag menar iaf ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?