Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av viola
Jag har kollat runt lite på olika MT:s och har fattat att det är olika längd på midjebältet. Hur knyter man det (så jag kan mäta hur långt jag behöver)? Är det bara från mage bak till ryggen och så knyta där eller ska man korsa bakom ryggen och knyta fram (om man bär på magen)?

Sittdelen är också olika breda och det har ju med barnets ålder att göra men HUR brett skulle ni rekommendera till säg en 6 månaders ´bebis?
Användarens profilbild
Av Beckah82
Hur man knyter är nog inte så noga. Antingen ett halvt varv eller ett helt varv eller flera varv :-) spelar nog mindre roll.

Bredden på sittdelen kan du ju mäta på din bebis från knäveck till knäveck typ :-)
Användarens profilbild
Av Bello
Vad gäller midjebandens längd så beror det nog lite på tycke och smak som sagt. Mina är ganska långa, så de räcker ett extra varv runt midjan vilket jag tycker ger väldigt bra stöd när jag bär. å andra sidan är det kanske ibland lite väl långa band att hålla reda på. Men när den väl är på så är det jätteskönt. (jag bär på ryggen och knyter på magen efter ett extra varv)

Bredden på min bemsydda är 37 cm och det har fungerat jättebra, började använda den från ca 5 - 6 mån.
Det kanske var lite brett i början med de växer ju fort.
Användarens profilbild
Av viola
Beckah82 skrev:Bredden på sittdelen kan du ju mäta på din bebis från knäveck till knäveck typ :-)
:oops: Självklart!! :oops:

Tack för svaren!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?