Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skuttan
Blivit lite kär :love: i sjalen på Sjalbarns förstasida, den där ljusbrunbeigegrå trikåsjalen med en pyttebäbis i. Tycker det står Looma på den (Looma sino?). Någon som vet mer om modell, färg och om den går att få tag i idag? Vill haaa till lillbäbis som kommer till våren!
Användarens profilbild
Av Asia
Set är en Sino, en trikåsjal alltså. Färgen är jag osäker på, Krustistel kanske? Vet inte om den säljs ny längre eller om det är begagnad som gäller.
Användarens profilbild
Av Scilla
Asia skrev:Set är en Sino, en trikåsjal alltså. Färgen är jag osäker på, Krustistel kanske? Vet inte om den säljs ny längre eller om det är begagnad som gäller.
Nä, krustistel är den rosa/fuchsiafärgade! :D
Användarens profilbild
Av Asia
ah, tack! Det var det enda namnet jag kom ihåg :lol:
Användarens profilbild
Av Skuttan
Tack hörrni! :D Men hur är det med Sino idag, läste något om att en norsk tillverkare tagit över från april i år. Stämmer det och går de i så fall att köpa någonstans?
Användarens profilbild
Av Scilla
Skuttan skrev:Tack hörrni! :D Men hur är det med Sino idag, läste något om att en norsk tillverkare tagit över från april i år. Stämmer det och går de i så fall att köpa någonstans?
Alltså de finns ju kvar i en del webbshoppar i alla fall, men inte alla färger verkar det som. Googla på!
Användarens profilbild
Av Skuttan
Jorå nog har jag googlat alltid! :) Men finns inte mycket kvar i webbshopparna här i landet, så var nyfiken på om de går att få tag på via den där norska tillverkaren som tydligen ska har tagit över. Men hittar inget när jag googlar i Norge heller, så kanske går under annat namn nu...? :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?