- tor apr 04, 2013 10:37
Tack vare er, underbara människor på sjalbarn, har jag burit barn så det står härliga till i två år nu. Tack vare era tips och er hjälp fick jag också till ryggbärandet efter något drygt halvår med nu tvååriga dottern (se tråden, om ni ids och orkar, det här är en uppdatering av en gammal tråd där jag efterlyste hjälp). Jag är så glad att ni finns, och att forumet finns! Tack ska ni ha, ett särskilt tack till dem som håller detta forum igång och ser till att det funkar ur alla möjliga aspekter.
Nu bärs lillebror, knappt tre veckor gammal, i den Ellevill Zara som jag köpte förrförra hösten efter uppmuntrande tillrop här på sjalbarn. Klistrar in några bilder. Ha en skön dag, allihopa!

Nu bärs lillebror, knappt tre veckor gammal, i den Ellevill Zara som jag köpte förrförra hösten efter uppmuntrande tillrop här på sjalbarn. Klistrar in några bilder. Ha en skön dag, allihopa!

Lillan, född i mars 2011, vill bli buren lite då och då. Lillen, född i mars 2013, bärs oftast i en Girasol Donau eller en grön enfärgad Girasol. Nu har vi skaffat en Tekhni Olympos också.