Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!
Någon som testat dessa eller någon av dem?
Anledningen till att jag vill ha åsikter om just dessa tre är att de är över 5m.

Looma är så svårt att få tag på begagnade.. Så jag vill höra om de andra två eller få tips på andra märken som har långa trikåsjalar.

Får bebis i april och vill inte ha en för varm sjal :-)
Tack på förhand!
Jag hade en begagnad minimundus till mitt sommarbarn och tyckte det funkade fint! Har bara moby wrap att jämföra med, och jämfört med den var den mycket tunnare men också lite sladdrigare. Vet dock ej om detta berodde på att den var begagnad. Den var inte på något vis så sladdrig att det var ett problem. Min dotter föddes i juli och det var väldigt varmt den sommaren, så det blev lite väl svettigt - men vi klarade det. Så med aprilbebis borde det gå finfint. :tumup:
dolvis skrev:Jag hade en begagnad minimundus till mitt sommarbarn och tyckte det funkade fint! Har bara moby wrap att jämföra med, och jämfört med den var den mycket tunnare men också lite sladdrigare. Vet dock ej om detta berodde på att den var begagnad. Den var inte på något vis så sladdrig att det var ett problem. Min dotter föddes i juli och det var väldigt varmt den sommaren, så det blev lite väl svettigt - men vi klarade det. Så med aprilbebis borde det gå finfint. :tumup:
Tack för din erfarenhet :-) lutar åt att köpa en begagnad sjal från Minimundus!
Hösthäxa skrev:
dolvis skrev:Jag hade en begagnad minimundus till mitt sommarbarn och tyckte det funkade fint! Har bara moby wrap att jämföra med, och jämfört med den var den mycket tunnare men också lite sladdrigare. Vet dock ej om detta berodde på att den var begagnad. Den var inte på något vis så sladdrig att det var ett problem. Min dotter föddes i juli och det var väldigt varmt den sommaren, så det blev lite väl svettigt - men vi klarade det. Så med aprilbebis borde det gå finfint. :tumup:
Tack för din erfarenhet :-) lutar åt att köpa en begagnad sjal från Minimundus!
Jag tycker att deras randiga är så himla snygga! :tumup:
Har bara haft Looma Sino av dessa o var supernöjd. Tycker de syns till hyfsat ofts på blocket o tradera bara man håller koll då o då. Aldoria Bambu Soft ska ju också vara tunn.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?