Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mexanemma
Kan någon skriva ner namn på olika trikåsjalar eller sjalar som passar särskilt de första månaderna?
Minns bara Moby Wrap just nu...
Tack!

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av mexanemma
följdfråga -
Jag har fått för mig att alla trikåsjalar är jättelånga och bara görs i en längd som ska "passa alla"? Jag ogillar att ha tyg över när jag knyter... Tips om några som är kortare, typ 4,5m?

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
hoppediz har också trikåsjalar och de görs i två längder, kolla på www.edenbaby.se

annars har jag några olika och hug-a-bub är inte så lång medan tex baby bundler är megalång.
Användarens profilbild
Av Olamanola
Minimundus har också trikåsjalar i två längder.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Sannasmamma skrev:hoppediz har också trikåsjalar och de görs i två längder, kolla på www.edenbaby.se

annars har jag några olika och hug-a-bub är inte så lång medan tex baby bundler är megalång.
hoppediz trikåsjal görs inte i den kortare längden längre tyvärr. men moby-d är lite kortare än vanliga moby.
Användarens profilbild
Av Scharlott
mexanemma skrev:Jag har fått för mig att alla trikåsjalar är jättelånga och bara görs i en längd som ska "passa alla"? Jag ogillar att ha tyg över när jag knyter... Tips om några som är kortare, typ 4,5m?
Jag upplever också många trikåsjalar som jättelånga och har själv klädstorlek 34. Det innebär en massa tyg över när man knyter xomslut2. För att slippa en lång svans har jag har dock löst det som så att jag "bara" virar sjalen ett extra varv på slutet innan jag knyter 8) Vidare föredrar jag till en liten bebis de bärsjalar som är avsmalnande. Känns inte som lika mycket extratyg då :wink:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
cuddly wrap (är suuperlång!) marimekko, prickig pepplon.se sjal, bali baby strech. är de jag kommer på nu!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?