Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
Någon som provat minst två av dessa och skulle vilja berätta vad ni tycker? Måste ha en sele snarast och har kommit fram till att det nog står mellan dessa tre. Barnet den ska passa kommer mest bäras på rygg, han är ca 71 cm nu och väger ca 10 kg, blir ett år i april. Vore ju bra om selen funkade åtminstone under hela eller större delen av det här året. Vad ska man ta? Boba verkar ju väldigt bra och prisvärd men tycker de mer neutrala färgerna och mönstrena är så trista. Tulan funderar jag på om Toddler blir alldeles för stor och då är ju frågan hur länge Baby räcker? Wompat är ju bara gudomligt snygg men kostar ju mer. Men utseende i all ära, funktionen är viktigast, så vilken är bäst?
Användarens profilbild
Av Labyrint
Jag har provat Boba och Tula Toddler och föredrar Tulan alla gånger, men tror ändå jag rekommenderar Boban till dig av dessa.

Tulan är betydligt rejälare, men troligen för stor för din kille några månader till. Clara satt inte helt bra i den förrän hon var 13 månader och hon är ändå rätt lång. Iofs mer lång rygg än långa ben, men ändå, 71 cm är kort för en Tula (rekommenderas från 80 cm). Även risk att Tula Toddler är stor på dig, men inte säkert. Tula baby har jag inte provat, men den är mer bred än hög, jag gillar selar som är höga i ryggen. Säljs den fortfarande i Sverige?

Jag gillade inte Boba för att jag tyckte den skavde under armarna. Det problemet ska man inte ha om man är kortare, sedan var min ny och stel också, tror den mjuknar. Ser inte Boban som en toddlersele på samma sätt som Tula, Wompat och Oh Snap. Men den bör vara alldeles lagom nu och räcka upp till tvåårsåldern eller så.
Användarens profilbild
Av Emma_oh
Jag föredrar wompaten. Vi har en tula också och den föredrar min man.

Den absoluta fördelen med wompaten är för mig att jag kan dra upp huvan själv när hon har somnat på ryggen med tulan måste jag be om hjälp. Jag gillar även att man kan dra åt axelbanden både uppåt och nedåt.
Användarens profilbild
Av Labyrint
Ja, det är helt sant, Tulans huvudstöd är hopplöst att fixa med själv. Jag får inte ens till det om jag bär på mage. Nu bär jag sällan sovande barn, när jag har gjort det har jag bett om hjälp. Aldrig varit svårt att få hjälp, men bär man dagligen ett barn som somnar i sele kan en annan vara bättre. Bobans huvudstöd använde jag aldrig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?