Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi ska åka till Karibien och då behöver jag något svalt och lätt till båda mina söner. Jag är rädd att de sjalar jag har kommer att bli alldeles för varma.

Vi ska bära längre sträckor (ingen vagn och dessutom gå på lite vandring och så - fast då blir det svalare..i bergen.)

Har ni något tips?
Det är ca 30 c i Karibien, har inte burit så mkt i sån värme förut. I somras höll vi på att svettas ihjäl de få dagar som det var varmt och då hade jag Mt men det måste finnas ngt bättre alternativ eller?
I somras var vi i Grekland och det var ungefär de temperaturerna och jag tyckte sele (ergo) funkade bra, det blir ju lite luftigare än sjal (och mt kanske om den har utbredbara axelband) och kompletterade med en gauze, vi bar i sele och sjal hela veckan gick jätte bra :) men vi hade bara ett barn med oss. Gjorde en hel del vandringar och utflykter.
Jag testade en connecta för ett tag sen, är liten och nätt men inte alls skön.

Nu har jag köpt en tula toddler, den har ganska tunt tyg och avlastar bra. Så jag tar den och en mt och en sjal med mig! :tumup:
carolinqua skrev:Jag testade en connecta för ett tag sen, är liten och nätt men inte alls skön.

Nu har jag köpt en tula toddler, den har ganska tunt tyg och avlastar bra. Så jag tar den och en mt och en sjal med mig! :tumup:
Ok! Bra att veta :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?