Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ummelias
Har hittat en Moby wrap och en sino för samma pris men har aldrig haft sjal förr och blir gaaaaaalen, kan inte bestämma mig... Vilken ska man ta?!
Användarens profilbild
Av Carolinah
Jag har haft en Looma Sino, tyckte mkt om den. Bra om man är varm av sig. Den är tunn i tyget o väl inte lika bred som många andra sjalar. Moby wrap har jag tyvärr inte känt på. Hade en Babylonia Tricot Slen o den var väldigt varm o tjock i jämförelse med Sinon. Notera att jag är väääldigt varm av mig. Rent värdemässigt så är väl Sino dyrare som ny än Moby?
Användarens profilbild
Av camsch
Om du har hittat för samma pris skulle jag valt Sinon. Den var i alla fall för 5 år sen betydligt dyrare än Mobyn...
Jag som är varm av mig tyckte Mobyn var vrålvarm!
Av Moby
Jag älskar Moby wrap! Om den är särskilt varm vet jag inte? Jag har aldrig använt någon annan så jag har inget att jämnföra med. Den kan krympa något om man torktumlar den men det bär man snart ut igen. Jag har använt den sen lillis föddes. Jag gillade att den gick att ha fastän han var pytte (ca 2,5kg) när han föddes. Enda gångerna jag egentligen har tyckt att det varit uschligt varmt var när det var 40 grader ute...men å andra sidan så är det mesta uschligt varmt när det är 40 grader ute. Jag gillar att den är ganska bred, det ger ett bra stöd för bebis + att den är väldigt skön att bära.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?