Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Bisa
Jag är rätt ny inom sjalvärlden. Har dock burit min dotter i en Looma Sino sedan födseln och det har vi båda trivits mycket bra med. Hon är nu 6 månader så jag tänkte byta till en vävd sjal. Efter vad jag läst mig fram till så skulle en gås nog passa oss bra.

Nu till min fråga. Har hittat en begagnat sjal som heter Calin Bleu. Är detta en såkallad gås eller är det en annan typ av sjal. Det står inte "Gauze" på varken förpackningen eller på instruktionsboken utan det står endast "Calin Bleu". Har jag då hittat den sjalen jag söker eller finns det flera varianter kanske?

Tacksam för hjälp
Användarens profilbild
Av zink
Hm, jag försöker att minnas vad som stod på lådan på min (nu utlånade) köpta gås.

Och om det stod ngt på själva sjalen, du kan ju kontakta säljaren och fråga.

Maila http://www.calinbleu.com bilden från Blocket?

Eller kolla med ngn åf, även om det kanske känns så där när man ska fråga om en begagnad sjal...

Men du får nog napp här förr eller senare!

Men efts säljaren skriver "tunn och luftig" borde det rimligtvis vara en gås!

Bra pris ju.
Av Bisa
Säljaren säger att hon beställde en gauze. Men som sagt står det ju inte på..
Nja.. känner inte riktigt för att fråga en åf om en begagnat sjal :?

Tror nog jag väntar lite med den. Också för att den inte har helt rätt färg för mig :) Det kanske kommer en annan begagnat här på sb. Om någon av er sitter hemma med en som ni vill bli av med så hör gärna av er :)

Tack för hjälpen
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Tog bort, såg att det var två sjalar i samma annons.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jag tror att det är en slät Gauze i färger Azurblå. Calin Bleu har även fleecesjalar och hade för längesedan linnesjalar men några såna är det inte.

På instruktionshäftet står det bara Calin Bleu baby wrap sling och på en etikett längst ned på förpackningen står det "Calin bleu Cool Wrapaound Sling"
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?