Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej! Jag behöver verkligen råd om hur jag ska välja. Väntar mitt tredje barn i december och vill gärna bära barnet nära så som i sjal. Provade tricot slen med 2:an men fick aldrig till det med allt tyg. Köpte en ergo lite senare som både jag och maken var nöjda med. Min tanke är att antingen kunna använda ergon med insats hela vägen, eller komplettera ergon med en 'snabb-sjal' i början.
Och nu till mina funderingar.
- är ergon med insats bra för en nyfödd? Hur länge behövs insatsen?
- tri cotti eller easyhug låter som ett bra alternativ för oss (som inte fixar riktigt att knyta och linda massa tyg) Är det någon skillnad egentligen förutom priset?
Tacksam för tips!
/A
Hur länge inlägget till Ergon behövs beror till stor del på hur stort/stadigt barnet är så det vågar jag inte svara på tyvärr.

Den stora skillnaden mellan tricotti och easy hug är att tricottin är sydd av trikå och easy hug är sydd av vävt tyg (tuskaft på den jag sett live) Ingen av dem är dock justerbara så vitt jag vet så det gäller att man har en i rätt storlek för att den ska sitta rätt, barnet ska sitta bra och den ska avlasta optimalt.

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?