Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har en E Zara samt en Paisley, de enda två vävda sjalarna jag testat. Gillar Zarans avlastning, lite tjock o varm för vissa vår/sommardagar dock. Paisleyn gillar jag också, ännu mjukare o så tunnare o mindre när det är varmare ute, tar mindre plats också. Har börjat spana på Didymos Indio som jag också tycker är väldigt fina, men hur är de i jämförelse? Vad är bra/dåligt med dem?
Paisleyn är så olik så den lämnar jag utanför jämförelsen ;)

Indion har fållade kanter och jag upplevde att de skar in när jag provade senast (för typ ett halvår sedan :roll: ). Den har inte lika avsmalnande ändar som Zaran vilket ger en större knut, och jag upplever den som mer svårknuten generellt än vad Zarorna är.

Värmemässigt tycker jag de är ganska likvärdiga. Jag tycker också de är lika (o)benägna att glida i tyget, något som ju är en smaksak om man gillar :)

Avlastningen tyckte jag var svår att särskilja men då provade jag med en pluttig 3-månaders (som iofs vägde en del) och det kan ju kännas helt annat med en typ 11-kilos.

Sen tycker jag indion inte passar lika bra för omslutet på mage rent utseendemässigt, den är helt klart snyggare i andra knytningar. Men det kanske är lite OT ;)

Men jag har egentligen burit alldeles för lite i indion för att vara en bra domare här, jag ska ge den en ny chans i höst nu när bebis är större och det kanske blir lite mer ryggknut :)

Någon annan kan nog ge bättre råd egentligen :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?