Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pallas
Vi har en Baby Bundler som enda sjal. Det är en elastisk bärsjal som ska gå att bära i länge, jag räknar med ett par år i allafall. Den går även att använda på ryggen, vilket jag tycker är en klar fördel!

Vi har burit lille Viktor som är prematur, född i v 32+3, sedan han kom hem från neonatalen då han var två veckor. I början bar vi i vagga och det såg ut såhär med den lille plutten: mamma bär och så pappas tur

Nu när han är tre månader har han börjat vilja vara mer upprätt och titta sig omkring. Han sitter oftast med benen uppdragna innanför sjalen, som en liten groda.

Vi är supernöjda med sjalen och skulle definitivt inte klarat oss utan den. Jag snittades vid förlossningen och hade aldrig orkat med allt utan sjalen. Jag ammade i den och satt med honom i den hela dagarna, jag behövde aldrig lägga ifrån mig honom :)
Användarens profilbild
Av Pallas
Men ni kanske fattar ändå? Detta skulle alltså vara svar till Mammeli om sjalval.
Användarens profilbild
Av Mammeli
Tack för tipset!
Jag har hört mycket gott om BabyBundlern så det blir nog en sådan.

Det såg både väldigt trevligt och praktiskt ut med "vaggan" på bilderna, det blir en knytning att anamma! :D
Användarens profilbild
Av April
...så sött!

Vad liten han var... Som ett litet knyte.
Så vill jag ha det med nästa barn :P

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?