Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av chrissiya
Givetvis är det väl inte det optimala att bära när man har ont i ryggen men ibland är det bara såååå smidigt.
Provat ergo (inte ny modell dock) som jag nu sålt för jag vill se om det finns annat som är bättre. Tycker att den varit bra men inte 100% bra för
Mig. Känts klumpig liksom. Har haft den på korrekt sett, barnet nära mig och höftbandet där den ska vara för bästa avlastning. Inte känts riktigt bra vid armhålan/nedre del av skulderbladet.

Är 1.67 cm, 55 kg. Typ inga tuttar efter amning ;) lite päronformad kropp.
Lite lätt sluttande axlar också.
Finns det någon sele som kan passa bättre?

N som ska bli buren är 10,5 månad snart och väger ca 9,5kg. Tänkt att kunna bära lite ibland iaf, inte direkt flera timmar heller men ska finnas möjligheten att göra de om det e så.
ska ev iväg m henne i höst utomlands så då vill man kunna bära henne lite i den nya miljön.

Bor i en liten stad och att ta mig till en återförsäljare är omöjligt, alldeles för långt bort....

Funderat på boba, pognae eller beco. Andra alternativ?

Tacksam för hjälp!:)
Av emmgro-6
Vill du komma och testa hos oss igen? Har ingen till salu men du får gärna prova... Har boba, manduca, angelpack LX och förhoppningsvis snart beco butterfly II igen.
Användarens profilbild
Av chrissiya
emmgro-6 skrev:Vill du komma och testa hos oss igen? Har ingen till salu men du får gärna prova... Har boba, manduca, angelpack LX och förhoppningsvis snart beco butterfly II igen.

men du! :) det hade varit trevligt!
Av emmgro-6
chrissiya skrev:
emmgro-6 skrev:Vill du komma och testa hos oss igen? Har ingen till salu men du får gärna prova... Har boba, manduca, angelpack LX och förhoppningsvis snart beco butterfly II igen.

men du! :) det hade varit trevligt!
Skickar PM!
Användarens profilbild
Av chrissiya
Nu har jag banne mig beställt en sele, en tula toddler :) Vi får väl se hur det kan gå!
Bara läst gott om den så hoppas att den passar mig också...!!
Användarens profilbild
Av chrissiya
chrissiya skrev:Nu har jag banne mig beställt en sele, en tula toddler :) Vi får väl se hur det kan gå!
Bara läst gott om den så hoppas att den passar mig också...!!
Näpp, den passade inte. Åkte tillbaka och jag har nu skaffat mig en fin Wompat. :vågen:
(finns i en annan tråd här på forumet ;) )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?