Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Andelle
Har inte provat men kollade igenom de olika filmerna, hjälp vilket projekt det verkade vara att sätta ungen på ryggen, massa olika spännen och sen såg det inte vidare bekvämt ut.
Användarens profilbild
Av Lundie
Jag har inte kollat filmerna men tittade på den i affären. Den är jättestor :shock:
Det måste bli sjukt varm i den.
Av p_sarah
Kollade snabbt på den, den har jättehårda och smala axelband. Och såg rätt invecklad ut, men jag provade den aldrig.
Användarens profilbild
Av Lundie
Var du på babyproffsen?
Hon i affären lovordade den verkligen. Jag sa att jag var skeptisk till att barnet gick att bära framåtvänt. Hon såg ut som ett stort frågetecken och fattade inte vad jag menade.
Av p_sarah
Lundie skrev:Var du på babyproffsen?
Hon i affären lovordade den verkligen. Jag sa att jag var skeptisk till att barnet gick att bära framåtvänt. Hon såg ut som ett stort frågetecken och fattade inte vad jag menade.
Japp, både i Stockholm och Lisch har jag klämt på den lite ;) Men bara så som den satt på en provdocka, så det är ju verkligen för lite för att säga nåt egentligen.

Framåtvänt är ju standardsättet att bära tack vare BB:s extremt lyckade marknadsföring. Förstår om hon blev konfunderad ;) På Babyproffsen på Hornsgatan (Sthlm) stod en gång en pappa med en nyfödd och ifrågasatte hur barnet hänger i höftbenet då hans partner provade en BB, han hade hört att det inte var bra för barnet. Då förklarade säljaren att BB minsann numera fanns med midjebälte om man ville prova det... :hmm: Så de kanske inte direkt går bärselekurser på Babyproffsen ;) Vilket är synd som fasen för de säljer ju faktiskt Ergo också men de verkar nästan aldrig finnas uppställda på samma sätt som BB och (numera) Stokke :| Och säljaren föreslog inte Ergo heller.
Användarens profilbild
Av moggleif
Man kanske skulle gå in med barnet i mt och prova den. Nä, bära barn kan de inget om. Pinsamt dåliga faktiskt. Att de inte ens kollar runt på mässor?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?