Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Vinxen
Behöver all hjälp jag kan få! Min dotter är nu 8 månader och väger ca 9 kilo.
Har hitills burit henne i en tricot slen men tycker inte längre den ger stöd. Har därför
Funderat på att köpa en vävd långsjal men nu till mitt "problem" vilken sort skall man ha om man är relativt ny på hela sjalgrejen? Vilken längd? Sett att det finns alltfrån 3 till över 5 meter. Kommer mest att ha lillfisen på höften om det nu spelar någon roll. Vill kunna använda den länge! Kom med alla tips tack få jag just nu bara googlar runt och blir inte ett jota klokare. Jag e ganska kraftig och vill slippa knyta om efter ett tag :)
Det beror helt och hållet på vilken sorts knytning du vill göra. Det brukar kunna räcka med en i stl 6 4,7 lång. Jag själv som är 1.60 och brukar väga 70 kilo föredrar 5+ lång. För jag vill knyta ett extra varv runt om höften och tycker om när svansen hänger. Speciellt när jag knyter double hammock. Finns det återförsäljare i närheten eller en annan från Sjalbarn som du kan gå och prova dig fram.
Jag bor i Malmö och om du bor i närheten så är du välkommen.
Bor tyvärr i Jönköping så det e lite långt till Malmö :P
Altså jag vill gärna ha henne på höften eller ryggen. Väger 100kg till mina 170cm så 5m+ är nog att föredra. Det är det på den jag har idag. Bör man ha en diagonalvävd och varför? Och vart kan man beställa??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?