Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Klär bebis i ull inifrån o ut nu när det blivit kyligt - känns tokigt att sen "förstöra" funktionen genom att stoppa ned henne i bomullssjalarna... :hmm: Tycker dessutom att de känns lite tunna nu. Så, vad finns det för sjalar i ull eller ullblandning? Och vad tycker ni om dem?
Användarens profilbild
Av husmodern
Här tassar jag lite då..
Användarens profilbild
Av telistant
Det är väl bara 40% ull i tex didymos. Jag har en och jag upplever ingen stor skillnad på värme och fuktighet med min röda snöflinga än med min bomullsindio. Men jag tycker ändå mycket om den men den är inte lika mjuk som bomullssjalarna, aningens stickig skulle jag säga. Himlans snygg dock är den didymos snöflinga, säger snöälskaren
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
telistant skrev:Det är väl bara 40% ull i tex didymos. Jag har en och jag upplever ingen stor skillnad på värme och fuktighet med min röda snöflinga än med min bomullsindio. Men jag tycker ändå mycket om den men den är inte lika mjuk som bomullssjalarna, aningens stickig skulle jag säga. Himlans snygg dock är den didymos snöflinga, säger snöälskaren

Ohh har du bild? Didymos hemsida är så trist o jag hittar knappt nån där..
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hs Bobbo skrev: Ohh har du bild? Didymos hemsida är så trist o jag hittar knappt nån där..
Då tipsar jag om birdiesroom.com där finns bilder på många av didys sjalar.
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Har googlat på de märken som nämnts så här långt:

- Semilla är ulltrikå och funkar inte för mig, behöver mer stadga.
- Lenny Lamb såg ok ut men viktig info om ullblandning och hur långa deras storlekar S och M är, saknas på hemsidan....
- Ellevill är mitt favvomärke men man undrar ju om de kommer lansera sin variant snart eller...?
- Didymos är ju bra, men deras färger på ullblandningarna var inte i min smak nu... Rosa polkadot, näe... På siten http://wraptown.wordpress.com/#!/cover förstår jag det som att de har andra varianter än de jag hittar på deras hemsida - eller så är jag kass på att söka...

Tror det får bli en köpesannons....! :wink:
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
thowida skrev:Lenny lamb: M är 4,7 m och L är 5,2 m vill du köpa från någon i Sverige är millyomolly återförsäljare :tumup:

Haha - nu måste jag skratta lite! Du vet då verkligen det mesta! :tumup: Super, tack!
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
thowida skrev:Här kan du hitta didymos limited sjalar
http://slingomama.blogspot.com/search/l ... ons%202011
http://slingomama.blogspot.com/search/l ... ons%202010
http://slingomama.blogspot.com/search/l ... ons%202009

Sen tror jag det var någon som hade en lisa med ull ute på säljes? :hmm:

Oh - kollar genast!! :siishah:
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
thowida skrev:
Hs Bobbo skrev:
thowida skrev:Lenny lamb: M är 4,7 m och L är 5,2 m vill du köpa från någon i Sverige är millyomolly återförsäljare :tumup:

Haha - nu måste jag skratta lite! Du vet då verkligen det mesta! :tumup: Super, tack!
:hide:
Ja jag är väl en sjalnörd.. :mrgreen:
Ingen dålig egenskap!! Vi har den nog i varierande grad, alla vi som hänger här... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?