Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av kelaren
Jag vill ha en vävd sjal, men jag vet inte vilken, har inte lust att lägga en passa pengar om den inte känns rätt. Jag vill lära mig knyta och bära mina två barn. Jag har aldrig burit i vävd sjal bara trikåsjal på magen (och sele och mt).
Efter storleksanvisningar verkar det som om jag ska ha en minst 5 m lång sjal för att kunna göra olika knytningar.
Vi har en WBB men jag gillar inte riktigt den, den känns så tunn och sladdrig. Men vad är bra istället?
Av kelaren
Jo jag har tänkt försöka få till en sjalprovarträff men jag vill ha lite mer information innan. När jag letar på nätet hamnar jag av nån anledning alltid på didymos. Vill ha subjektiva åsikter om vilka vävda sjalar som är bra och varför. Sen ska jag försöka hitta såna sjalar och prova med.
Av p_sarah
Jag tycker Ellevill Zara är bäst med den bebis jag har nu (kanske ändrar jag mig när hon blir större?). Avlastar bra och är lagom tjock för att kunna använda i lite olika väderlekar/årstider (har inte provat sommarvarmt väder än) men är framförallt oerhört lättknuten och ger en liten knut som inte är i vägen pga ganska långa avsmalnande ändar. Sen är de snygga också tycker jag :loving:

Men detta är som sagt verkligen en smaksak, vissa tycker ju inte alls så ;)
Användarens profilbild
Av AbbesMamma
Jag tycker ju också väldigt mycket om zara, men jag har inte provat så mycket annat. Lätt att knyta, super smidig knut med de långa smala snedskurna ändarna. Bra avlastning, bär 9 kgs bebin varje dag och känns super bra :) varierar mellan mage och rygg mycket. Har även burit större barn och det känns bra (2,5 år 4år och 6 år).
Användarens profilbild
Av Bebile74
Du har fått så bra råd. Jag vill rekomenderara Vatanai också. Deras senaste med drakar är så snygga. Jag äger några vatanai chartras dem är tunna men riktigt stadiga. Jag bar min två och tre åring med dem.
thowida skrev:En smaksak.
Håller med, jag tycker olika personer verkar föredra olika sjalar. (Eller olika vid olika tillfällen :oops:. Jag föredrar också olika beroende på vilket av barnen som ska bäras....) Vad jag har gillat har jag inte vetat förrän sjalen bott här och jag har kunnat prova ordentligt, och sen måste det vara en färg man gillar, så du känner dig snygg när du bär :tumup:. Hojta när du är redo för en sjalprovarträff, så kommer vi med de vi har! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?