Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag fick nöjet att testa en beco och en ergo i fredags (tack naimiez och okänd!). becon satt bättre med ett litet barn på mig, men jag har några frågor om den:

- På alla bilder verkar barnet sitta inte i grodposition som på ergon, utan med benen i rak vinkel från rumpan, eller lite neråt, alltså inte med knäna lite högre. Är detta ergonomiskt för barnet? Jag blir lite misstänksam, eftersom jag inte hittar nån info om det, till skillnad från infon om ergon där det uttryckligen står att det är ergonomiskt BÅDE för bäraren och barnet! Vet ni?

Detta var det absolut viktigaste men sen undrar jag också om:
- man får plats med vinterkläder/ytterkläder när man bär i beco?
- om man trivs med 4th G, trivs man även med bwd då, eller kan det hända att man inte gör det, rent bärmässigt? testade 4th G, men om jag ska köpa kan jag lika gärna köpa bwd så alla kan bära med den. Om jag kan bära lika skänt alltså :)

ok, tack tack på förhand!
Användarens profilbild
Av elija
nej, har läst där, det står inte något om barnets ergonomi. Det står att den är ergonomisk, men det låter som om det mest utgår från bäraren? till skillnad från när man läser om ergon, där det uttryckligen står att det är ergonomiskt även för barnet. och med tanke på att de inte sitter upp med knäna (ser det ut som på bilderna) och det på ergons sida och andra sjalsidor står att barnet ska sitta lite upp med knäna så blev jag lite betänksam?
Användarens profilbild
Av Mia
Jag tycker att barnet kan hamna battre och samre i en Bco beroende pa hur man satter barnet pga att sittdelen inte ar formad.
Satter man barnet valdigt nara midjebandet och drar upp ryggen max sa blir det latt en "bredbent staende position".
Satter man barnet narmare mitten pa ryggdelen, sa att ryggdelen blir pasigare sa far man en battre position men da kommer ryggen lagre. Dessutom sa ar sittdelen nagot timglasformad sa om man satt barnet i "en lagom pase" sa blir sittdelen lite smalare vilket gor att den inte passar lika bra som ergo till barn med langre ben.
Men detta ar min personliga erfarenhet och asikt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?