Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!
Har ni tips inför sommaren? Jag vill ha en sval vävd sjal som avlastar bra för att bära min dotter i. Hon fyllde nyss ett år.
Just nu bär jag nästan bara i Ellevill Zara och den är toppen på alla sätt. Men den sjalen kan nog bli väl varm under sköna soliga sommardagar.

Jag har en supertunn Calin Bleu Cool Wrap som jag köpte av Katarina på Knyt-An i juni förra året. Den var jättebra förra sommaren, när dottern var liten, men nu när dottern väger drygt nio kilo tycker jag att den sjalen inte avlastar bra längre. Det blir inte skönt för min rygg, helt enkelt.

När jag bär på ryggen avslutar jag ofta "tibetanskt" och jag vet inte hur jag skulle lyckas med det om sjalen inte smalnade av mot ändarna. Så det jag efterfrågar är en sval vävd sjal som avlastar bra och som har ändar som smalnar av. Tankar, någon? Jag äger inte så många sjalar, så min erfarenhet av olika märken är ringa.

ps (lite OT). Att jag har min älskade Ellevill Zara är tack vare tips från er här på sjalbarn, i en tråd som jag startade i höstas som hette något i stil med "Perfekta sjalen för ryggbärande?". Jag är SÅ tacksam för alla svar som jag fick där. Tack vare de svaren har jag också fått till en bra snits på ryggknyteriet! :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?