- ons apr 04, 2012 16:31
Jag har nyss köpt en vad jag tror är en Beco, färg river. Jag har köpt den i 3:e hand, hon jag köpte den av hade i sin tur köpt den av en kvinna som hade sprättat bort märket, varför man då gör det... Hur som helst, det är några saker jag inte fattar. Först tycker jag den är väldigt låg i ryggen, högsta delen är i halsvecket på sonen och han är bara 7 mån. ( försökte få in en bild, men vet inte hur man gör...) Sen babyinlägget, nåt sånt finns inte, sovluvan är väldigt stor känns som att barnen ska vara gode stor innan den ger något stöd. Och till sist hur hårt ska man dra åt spännenena till panelen? som förövrigt hamnar i sonens ansikte... Känns lite svajigt när panelen slutar alldeles vid axeln...
Nu har jag bara provat en liten liten stund, men den känns skönare en Ergon åsså tror jag det kändes tryggare för mannen att kunna spänna fast sonen innan han tog upp honom...
Nu har jag bara provat en liten liten stund, men den känns skönare en Ergon åsså tror jag det kändes tryggare för mannen att kunna spänna fast sonen innan han tog upp honom...
K 03- aldrig sjalad, I 06- tricot slen, G 11- får prova allt som kommer i vår väg