Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Jag funderar på att köpa en sele för att mina föräldrar lättare ska kunna bära. Vilka selar lämpar sig bra för magbärning?

Är det någon som testat angel pack? Funderar på en sådan eller en beco. Vad är skillnaden mellan olika beco-modeller?
Användarens profilbild
Av Anso
Tror nog inte att jag har hört om någon Angel Pack här på Sjalbarn.

Du får var först och prova!!!! :D
Användarens profilbild
Av thanisa
Men inte kan väl jag som inte har några selerfarenheter vara förste testperson på sjalbarn, jag har ju inget att jämföra med. Sen är det ju mina föräldrar mest som kommer använda den. Ska ha den till nattning ifall vi vill ut någongång. De ska passa honom en kväll innan jul och då måste jag ju ha redskap som de lätt kan använda.
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag tror ju på nån typ av mjukare sele till magbärning.... vet inte var det finns dock...

Nya hoppedizselen ska ju vara mjukare...
Användarens profilbild
Av Foxan
Både min mamma och svärmor tycker om Ergo, fast Beco har vi inte provat. MT är ingen favorit, eftersom den är knytbar. De vill ha det enkelt.

Beco kan faktiskt vara en vinnare.
Användarens profilbild
Av Shadow
ser ut som min sele så nog funkar den bra. fast jag har korsade band som dessutom är utbredbara. Men det där borde fungera också. Jag gillar "mei tai selarna" (inte för att jag har nåt att jämföra med)
Användarens profilbild
Av thanisa
Vet inte varför jag velar så. Funderar på en beco eller en angelpack och då tror jag det blir en angelpack bara för att det är roligt att testa något som är ovanligt. Min mamma vill nog ha enklast möjliga och mt blir det inte då.

Ska upp till mina föräldrar i helgen och hade i ett svagt ögonblick fundering på en ergo för den skulle jag kunna få innan vi åker men jag vill hellre ha en med mönster på så det får bli tills nästa gång som selen får följa med.
Användarens profilbild
Av mexanemma
http://www.close2you.se/

Där säljer de ursnygga selar till bra pris! Jag har inte provat en själv men läs i gästboken på hennes site så ser du att kunderna verkar nöjda. Jag planerar att köpa en så fort jag får råd...även om jag har en ERGO NG redan.

/Emma i Mexiko
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?