Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ImLo
Jag har fått en BB sling men tycker att den är enormt jobbig då tyget är svårt att justera i ringarna (även utan tyngd från barnet). Vet någon om det blir bättre efter tvätt? Det sitter ju som berget. Är i valet och kvalet om jag ska sälja/byta den?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har ingen bb-sling själv, men generellt så blir ju sjalarna mjukare efter att man tvättat upp dem och använt dem lite.
Sen så föredrar jag personligen faktiskt ringsjalar där ringarna sitter ordentligt. Ja, det är lite piligt att få till första justeringen, men sen när den sitter bra så håller den sig så och man slipper dra åt under tiden man bär. Jag brukar mycket sällan lossa på ringarna när jag tar ur barnet så inställningen är kvar från gång till gång.

Hoppas du får till det! :tumup:
Av ImLo
Tack för svar men nä usch ringsjal är inget för mig. Kortsjal har jag testat nu och att knyta är sååååå mycket lättare. Men det är väl en fråga om smak och sjal antar jag. Ska lägga ut om byte till något annat.

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?