Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Majema
Jag vill ha en sjal som komplement till selen. Min tjej är 2,5 månad och gillar att sova när hon blir buren. Jag vill kunna ha sjalen ganska länge. Jag hade en tricot-slen förut men jag tror inte att de elastiska passar mig. Ska jag satsa på ringsjal, vävd sjal eller något i stil med easy hug? Jag är ingen hejare på att knyta bör tilläggas... .
Av Madde O
En vävd sjal skulle jag satsa på! Att knyta lär du dig efter ett par omgångar! Ringsjal är ett bra komplement till den vävda men som du kan använda när du ska bära kortare stunder, tex till och från bilen eller liknande. Jag använder ringsjalen varje dag när jag fixar frukost eftersom hon inte vill vara på golvet själv, då är den perfekt men att bära längre stunder i ringsjal blir typ som att ha en tung handväska på axeln länge. Det känns av helt enkelt. Dessutom uppskattade inte jag i vart fall ringsjalen när hon var mindre eftersom det inte funkade så bra innan hon blev riktigt stadig i nacken. Nu är den oxå toppen att amma i! Men för att bära sovande bebis längre stunder (över 30 minuter) så skulle jag köra på vävd långsjal! :wink:

Easyhug har jag inte testat.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
thowida skrev:en vävd långsjal du tycker är snygg :tumup:
:iagree:

Då har du en sjal som funkar både nu och så länge ni kommer att bära! :D

En ringsjal tycker jag dock är superbra att ha också för alla snabba, korta, bärturer. Ffa när bäbisen blivit lite större, men om du ska välja en av dem så skulle jag satsa på en vävd långsjal! :tumup:
Användarens profilbild
Av AbbesMamma
Tycker också en vävd långsjal är toppen! Snygg som sagt ska den va :D
Funkar med liten skrutt och hela bärperioden, jag prövade bära mina småsystrar i min Ellevill Zara förra veckan och det gick jätte bra (4 resp snart 6år) :)

Jag tyckte också det var knixigt med knytandet, jag höll nästan på att slita mitt hår. Var jätte ledsen och rädd att jag inte skulle klara av en vävd sjal (jag trivdes väldigt bra med trikåsjalen) men sen hittade jag ett klipp där dom sätter i en liten bebis i sjalen och allt föll på plats! Hoppas du hittar nåt som passar :)

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?