Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av hälsingemamma
ungefär hur mycket kostar de olika långsjalarna begagnade?
hoppis
stork
easycare
bebina...
Användarens profilbild
Av Anna
Det är ju natruligtvis lite olika beroende på skick, längd och hur snabbt man behöver få sålt den. Men en 5.2m stork kan man få 600kr för ungefär och kankse 500kr för en 4.6m.

Hoppediz är ju billigare från början och ligger därför lägre. Några har gått för ca 350 kr men då är det ganksa billigt tycker jag.

Easy care har jag sålt en 4.6m för 800kr och köpt en 5.2m för 950 om jag inte minns fel.

Allt handlar ju om tillgång och efterfrågan i viss mån. Många sjalar håller så god kvalitet och kan nästan bli bättre av användning så ett högt andrahandspris är motiverat och ibland är det nog helt enkelt för att det finns så få att få tag på. Begagnatpriserna har dock börjat sjunka lite långsammt tycks jag se nu när det är lite mer snurr och kankse även för att en del sjalar faktiskt inte bara säljs i andrahand utan också i tredje allar tom fjärdehand.
Av hälsingemamma
..för hjälpen!!
detta är en djungel och jag vill ha det bästa av det bästa vilket kan vara en jobbig inställning.................
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?