Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ing0065
Jag köpte en Tricot-slen när sonen var nyfödd, men han blev ganska snart för tung för den. Jag tycker Aldoria Plommon har snygg färg, men blir den för kall till en vinterbebis? Några andra tips på lämplig vintertrikåsjal?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tycker inte att du ska bekymra dig om hur varm sjalen är, det går ju alltid att klä på mer. Aldoria har jag ingen erfarenhet av, men tex Moby Wrap och Wrapsody bali breeze är stadiga, WBS:en är en av de stadigare sjalarna, men Mobyn är tjockare. Aldorian får nån annan svara för :lol:
Fick jag en bebis på vintern skulle jag nog välja samma som sist, Sino och minimundus. Tunna smidiga sjalar men som sagt, det går att ta på en extra tröja och så.
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Nu har jag iof inte använt Aldorian till någon liten ännu, men jag tror inte att en trikåsjal kan bli för kall för en bebis. Oavsett sjal är den ju nära nära och får värmen från den som bär. Barnet har ju kläder på sig om det ska ut och hemma är det ofta varmt utan särskilt mycket kläder. Vi hade en Mam Eco till vårt decemberbarn, den ska vara lite svalare men det var varmt ändå. Det kommande barnet kommer inledningsvis få bäras i en Aldoria och jag är inte det minsta orolig för att det blir svalt, det är ju ändå fem meter tyg runt kroppen :wink: . Så jag tror du kan välja sjal efter andra egenskaper såsom färg eller hur pass elastisk du vill att den ska vara.
Av Franneke
Vi hade en WBB till tösen född i februari och älskar den. Har bara haft den som trikå, och den är stadig och bred, skön att knyta och bra på alla sätt. Rekommenderas!

(Sjalen är utlånad, nu bär den tredje barnet tryggt och fint, men jag visade knytningen med min dotter (21 månader) och den funkade hur bra som helst fortfarande...)

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?