Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Kimchi skrev:Måste rätta dig Labyrint. Det går att höja och sänka bröstspännet på Pognae! Vet inte vart du köpt din, men de som säljs i Sverige kan regleras. Titta igen!
Du har rätt, kanske ska titta på selen ordentligt när den inte sitter på också. Sorry :oops: Dock satt spännet redan i stort sett så långt ner det går. Så det går väl inte att sänka tillräckligt långt för att passa en storvuxen karl perfekt (lite beroende på hur högt man föredrar att sätta midjebältet), fast det hade ju mer med axelbandens längd (den vadderade biten) att göra. Då hjälper det knappast att skaffa ett till bröstspänne heller.
Kimchi skrev:jag tycker ofta jag ser att män gillar att ha höftbältet långt upp.. så, det beror nog på hur man väljer att bära, högt eller lågt..
Jag tror det stämmer, sambon knäpper alltid midjebälten i just midjan, medan jag knäpper dem strax ovanför höfterna!

Kyltsi: Det låter ju bra! Bär du med korsade axelband? Rygg eller mage?
Av Kyltsi
Jag bär för det mesta på ryggen, då korsar jag inte banden utan använder mig av bröstspännet.

Om jag bär på magen använder jag mig också av bröstspännet. OM jag inte ska amma, för då har jag selen mycket längre ner på höften än vanligt och har axelbanden korsade för det är bekvämast när jag ammar i selen.
Jahapp mycket klokare lär jag väl inte bli utan att prova någon sele! Det blir till att ta sig till någon butik och kika vad som finns...knappast har jag sån tur att de har de selar jag är intresserad av, men kanske vet jag vad jag INTE vill ha sen...
Av Kyltsi
Alleria skrev:Jahapp mycket klokare lär jag väl inte bli utan att prova någon sele! Det blir till att ta sig till någon butik och kika vad som finns...knappast har jag sån tur att de har de selar jag är intresserad av, men kanske vet jag vad jag INTE vill ha sen...
Var bor du nånstan?
Det finns inte jätte många butiker som säljer ergonomiska bärselar, men några finns det.
Annars kan du kolla om det finns någon/några här på sjalbarn som bor nära dig som skulle kunna visa dig selar.
Kyltsi skrev:
Alleria skrev:Jahapp mycket klokare lär jag väl inte bli utan att prova någon sele! Det blir till att ta sig till någon butik och kika vad som finns...knappast har jag sån tur att de har de selar jag är intresserad av, men kanske vet jag vad jag INTE vill ha sen...
Var bor du nånstan?
Det finns inte jätte många butiker som säljer ergonomiska bärselar, men några finns det.
Annars kan du kolla om det finns någon/några här på sjalbarn som bor nära dig som skulle kunna visa dig selar.
Finland, mellersta Österbotten. Kan väl ta mig till Karleby relativt enkelt och möjligen Vasa med lite mera planering. Jason här på SB har hjälpt mig (det är hennes sele jag lånat!) men hon har inte flera att visa och jag har inte sett någon annan sjal/selbärare häromkring...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?