Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lokes mamma
SCSI skrev:
Lokes mamma skrev: Gillar inte ringsjalen, för stora ringar och obekväm. Kanske träningssak!? Men nu kan jag prova runt och lämna tillbaka selen jag lånat. :app:

Happy happy!! :lol:
Grattis till sjalarna! :app: Leta lite på forumet (eller om nån annan som inte mobilsurfar ids hjälpa mig här?) efter att bära japanskt och testa det innan du avfärdar ringsjalen, tycker jag. :tumup:
Hm.... bära japanskt, får kolla upp det. Annars borde ju Bära barn sjalen bli detsamma som ringsjal, fast utan ringar då, med en knut på ryggen vad jag kan förstå, den var lite mer medgörlig inte så stum som ringsjalen och så mycket bredare.

Tack för tips! :tumup:
Av Madde O
Nyfiken i en strut... Vilken blev det? :)

Ang. ringsjalen så är det konstigt nog lite knepigt. Du kan testa och knyta på höften med långsjalen också, finns instruktioner på ellevills hemsida som jag tycker är bra och utförliga! Själv tycker jag bäst om sjalen eftersom den lägger sig annorlunda över axeln i jämförelse med ringisen, men ringsjalen är toppen kortare stunder typ till och från bilen, när man gör frukost osv. Och testa japanskt!
Användarens profilbild
Av Lokes mamma
Madde O skrev:Nyfiken i en strut... Vilken blev det? :)

Ang. ringsjalen så är det konstigt nog lite knepigt. Du kan testa och knyta på höften med långsjalen också, finns instruktioner på ellevills hemsida som jag tycker är bra och utförliga! Själv tycker jag bäst om sjalen eftersom den lägger sig annorlunda över axeln i jämförelse med ringisen, men ringsjalen är toppen kortare stunder typ till och från bilen, när man gör frukost osv. Och testa japanskt!

Det blev Ellevill, men bara därför att hoppen och stoken han bli sålda :lol: Tyvärr så kom det inte en fantastiskt vacker blå sjal utan en tråkig grådassig sak........ Bilden måste ha varit fel eller jag vet inte, jag föll ju för den otroligt vackra blå färgen. :cry: Snacka om att bli förvånad och lite besviken. :whut:

Men när jag knytit på den då blev jag förälskad ändå, trots det gråa trista. Färgen hette Dimlila :lol: tycker att det var mest dimma. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Helma
Sofie skrev:Och jag slår ett slag för storken!! :lol:
Fantastisk avlastning, räcker länge upp i ålder. Väl knuten kan den sitta i timmar, jag känner knappt att jag bär med den!
:iagree:
Jag har haft en del sjalar i min ägo, och har även några nu, men det är Stork-Anna som är helt klart bäst!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?