Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

thowida skrev:
disavi skrev:Hon sov iden idag när vi gick från ALV. Visst det är inte ofta men..

Jar provat patapum toddler.. och den sitter inte lika bra på mig som ergon..
finns ju fler, tuli har en toddler, wearababy likaså sen kommer jag inte på fler just nu :roll:
Hmm, hur ska man då veta vilken som passar? :hmm:
thowida skrev:
disavi skrev:
thowida skrev:
disavi skrev:Hon sov iden idag när vi gick från ALV. Visst det är inte ofta men..

Jar provat patapum toddler.. och den sitter inte lika bra på mig som ergon..
finns ju fler, tuli har en toddler, wearababy likaså sen kommer jag inte på fler just nu :roll:
Hmm, hur ska man då veta vilken som passar? :hmm:
ingen aning.. testar??
Men, jag kan ju inte köpa massa nya selar för att testa vilken som funkar.. :hmm:

Tror ni det går och förlänga huvudstödet på ego?
Jag är säker på att Ergon även är för låg i ryggen, så jag skulle välja att byta mot en rymligare sele. Min 3,5åring sitter uruselt i Ergo. För låg rygg, och för långbent barn. Jag tycker du ska försöka hitta en sele som är både högre och bredare. Vi är också på jakt efter en sådan, men som sagt vilken?Baby Hawk O snapp?
anpa skrev:Jag är sugen på Boba, den ska vara större..
Vi kör Boban nu på 4½-åringen som är lång och smal (ca 110 cm men knappt 20 kg) :tumup:

Bra med stigbygelidén fast vi bytte ut de med säkerhetsutlösning i kardborre mot korta spännremmar från ClasOhlson direkt 8)

Länk till tråd om Boba http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 7&t=152967

Har aldrig använt mig av huvudstöd. Hade en Patapum Baby och testade sedan en Toddler men blev spattig på den där extra remmen. Boba passar oss bättre!

En Manduca helt utfälld är lika lång som en Patapum Toddler har ajg för mig? :hmm:
Här är en som älskar Oh snap.....och jag är liten på alla håll och kanter (160 lång och 47 kg). Avlastar jättebra och passar både min snart 4-åring och min 2½-åring. Har en Boba som använts flitigt tidigare också men Oh snapen avlastar mycket bättre och är dessutom bra mycket högre och stabilare i ryggpanelen och har en mycket bredare sittyta vilket var det jag framför allt letade efter. Är verkligen jättenöjd med Oh snap. Såg att någon pratade om AP:n. Har en sådan också men den är urvuxen sedan bra länge.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?