Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Jag har beställt nu! :vågen: :love: Blev en rosa - men jag var sugen på både den bruna o den rosa... Hoppas jag inte ångrar mig! Åhhh så börjar lååånga väntan... :?
Av Franneke
kvarnvik skrev:Nu har jag testburit min treåring på +15kg i den och jag kan säga att jag tycker att den avlastar bra med den tyngden också, inget svaj (så länge damen själv behagar sitta still alltså :lol: ) Inget som skär in.
Så här ser det ut :D
Bild
Fina ni är!! :app:

Jag undrar: Vilken längd har sjalen?
Användarens profilbild
Av tweed
Franneke skrev:
kvarnvik skrev:Nu har jag testburit min treåring på +15kg i den och jag kan säga att jag tycker att den avlastar bra med den tyngden också, inget svaj (så länge damen själv behagar sitta still alltså :lol: ) Inget som skär in.
Så här ser det ut :D
Bild
Fina ni är!! :app:

Jag undrar: Vilken längd har sjalen?
Det är en 4,7a :D
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Feber skrev:Hs Bobbo: Har du några livebilder att bjuda på? 8)
Absolut! Återkommer...
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Här kommer ett par bilder. I och med att båda färgerna är ganska ljusa så blir inte kontrasten lika stor som på Javan och mönstret inte lika tydligt. Den har en lyster som är otrolig och den är sååå mjuk! Vi kommer aldrig sälja denna... Har haft problem med fållen på den dock (Ellevill har ju ingen fåll på Zara o Jade, men på Paisley har de det), tyget verkar inte vara sicksackat innan man har vikt in och sytt raksömmen, och så ligger sömmen för nära tygkanten så att tyget repar upp sig. Jag har returnerat två st... men det har inte varit några problem, jag har köpt hos MammaBarn o de har haft superservice och hjälpt mig få ersättningssjalar från Ellevill direkt.

Bild
Bild
Av Feber
Hs Bobbo skrev:
Här kommer ett par bilder. I och med att båda färgerna är ganska ljusa så blir inte kontrasten lika stor som på Javan och mönstret inte lika tydligt. Den har en lyster som är otrolig och den är sååå mjuk! Vi kommer aldrig sälja denna... Har haft problem med fållen på den dock (Ellevill har ju ingen fåll på Zara o Jade, men på Paisley har de det), tyget verkar inte vara sicksackat innan man har vikt in och sytt raksömmen, och så ligger sömmen för nära tygkanten så att tyget repar upp sig. Jag har returnerat två st... men det har inte varit några problem, jag har köpt hos MammaBarn o de har haft superservice och hjälpt mig få ersättningssjalar från Ellevill direkt.

Bild
Bild
:love: :love: Superfin! (Och gullebebis! :loving:)

Vad tråkigt att du varit tvungen att returnera men skönt att det har fungerat så bra ändå. Helt klar värt att handla från återförsäljare i sådana lägen och slippa krångla själv kan jag tänka mig.
Användarens profilbild
Av Majaå
kvarnvik skrev: H har förresten stenkoll på varför man sjalar. När hon kommer upp på ryggen så frågar hon var kameran är och sen ska vi gå in i sovrummet och fota :lol: Sen får jag ta ett galoppvarv runt i huset och sen är det bra :D
:Hahaa: Vilken skön person! Min tvååring vill också bara åka "galopp" om hon ska sjala... Jag vill ju myyysa ju :heart:
Användarens profilbild
Av chrissiya
Men åh så fiiiin! Blir ju inte alls kär i den eller så!! :heart:
Vad kostar en sådan sjal?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?