Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kamilase
Är den nån som äger en sån? Kan ni berätta lite om den? Sommarsjal/eller vintersjal mm? Bilder..

Jag är ganska förtjust i mina Zaror (aldrig provat en Didymos egentligen) och har inte vågat mig utanför Ellevillskrets så mycket men Anthrazit är jättefin i färgen, så jag undrar om det är nåt för mig.... Hampa, blir den lite strävare?? :? :|

Min kille är 8kg nu.
Användarens profilbild
Av Bebile74
Jag äger inte Anthrazit Hemp Indio men jag har en Gras Hemp Indio. Den är strävare från början men mjuknar efter ett tag. Den belastar bra som andra indios. Man kan använda den året runt tycker jag.
Användarens profilbild
Av kamilase
Tack Ebru!
Skulle du välja den över en Zara eller Paisley? ;) :mrgreen:
Jag har precis handlat spontant igår min första Didymos - en Tiefblau - tänkte aaaa ska testa hur det är med en Didy som alla pratar om ;) Men idag plötsligt dykte upp en Anthrazit i rätt storlek..... men jag har ju inte varit någon Didyfan alls, och nu var man plötslig velig... Jag köpte inte den till slut :| Måste hålla alla slantar kvar till 30 september då nya ellevills sjalar ska hem till mig ;)
Hoppas jag tog en bra beslut....eeee
Användarens profilbild
Av Bebile74
JAg glömde svara här :oops:
JAg älskar mina ellevill sjalar och mina girasoller men avgudar mina didysar jag testar nya sjalar konstant men alltid återgår till didymos sjalarna. Den har så mycket variationer att erbjuda :loving: :loving: :loving: Indios är tunna sjalar nästan som zara tycker jag och de avlastar större barn bättre än ellevill sjalarna. Sen är det smaksak.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?