Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av VeganLove
Vill jätte gerna köpa en girasol sympuo original red, er simpelthen :loving: men jeg vet inte om tyget blir misfärget med så mycket färger som der är på denne sjal. Vil inte väre rädd for att tvätta den, men är der nogen som har dårliga erfaringer med girasol?
Bild
lånad bild
Användarens profilbild
Av yonohanna
Jag hade en begagnad girasol symphuo förut.
Men jag blev besviken direkt när jag fick den, då färgerna va otroligy mycket dovare o mattare än på orginalbilderna.
Så jag har ingen bra erfarenhet :?
Användarens profilbild
Av VeganLove
det er lite det jeg frygter... :?
Av sjaltokan
Bild
Jag har också ägt en och den var dovare än på bilderna men jag har aldrig varit med om att det blivit missfärgningar, i så fall för du ju reklamera sjalen.
Användarens profilbild
Av VeganLove
Jeg skal spekulere lidt mere over den, den ser bare så snygg ut på bildarna! Vi får se om det blir den..:)
tak
Användarens profilbild
Av Bebile74
Namastebutterfly skrev:Jeg skal spekulere lidt mere over den, den ser bare så snygg ut på bildarna! Vi får se om det blir den..:)
tak
Vi kn träffas och du kan se känna min symphuo :D
Användarens profilbild
Av VeganLove
Bebile74 skrev:
Namastebutterfly skrev:Jeg skal spekulere lidt mere over den, den ser bare så snygg ut på bildarna! Vi får se om det blir den..:)
tak
Vi kn träffas och du kan se känna min symphuo :D
:) Ja gerna.:)
Av Clee
Det ska inte vara några problem med missfärgningar men en sak som gäller alla nya textilier är ju att det är viktigt att tvätta dem i den rekommenderade temperaturen första gången, så att färgerna sätter sig. Dvs inte försöka vara miljövänlig och tvätta en sjal det står 60° på i 40° osv. Vad jag förstått är det då färger läcker.
Användarens profilbild
Av VeganLove
Tak Bebile for i går. Herligt att se dig och ungarna och att få pröva girasolen. Blev jätte nöjd med den och snart må jeg også eje en sådan en skönhet:) snygg, fin och all seasons sjal:)

kram
Användarens profilbild
Av VeganLove
Så er det gjort, kunne ikke venta längere, har tittat på den i en måned nu! En symphuo 5,2 er bestilt, betalt och snart på väg. Nu er der ikke flera pengar till flera sjalar i år :whut: vi får se om samboen går med på flera i fremtiden, hehe.. men nu venter jeg nok et tag med flera snygga sjalar!! ... :whut: Vil have jobb så jeg kan skaffa mig alla de underbare sjalar jeg er kär i.. :Hahaa: !! min sambo er ved att blive :whut:
Användarens profilbild
Av Bebile74
:tumup: det var roligt träffa dig och din måne också. Snygg bild :loving:
Användarens profilbild
Av VeganLove
Så har jeg endelig fåt min ny symphuo :loving:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?