Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av verre
jag har en fest ring sjal i thai siden, (som jag aldrig använt) som jag tog med till babysimmet härrom dagen, för det var en som ville prova ringsjal. så jag visade hur man skulle göra och hon provade.. och jag tänkte inte så mycket mer på det (hon ska köpa en). Jag har använt min "korta" 4.6m och knutit den några ggr, men det blir så himmla mucket tyg över, när jag har burit hemma och ner till bilen och korta sträckor..

så igår hade jag kalas, och A tyckte det blev lite stökigt tidvis och ville upp.. men jag tyckte det var för jobbigt att knyta in han i lång sjalen hela tiden, så jag bar honnom med armarna, vilket inte min rygg tyckte om plus att jag inte hade armarna fria.. så nu inser jag fördelarna med en ringsjal mer och mer..

men nu undrar jag om jag kan få lite hjälp..

vilken sjal ska jag nu då leta efter, jag vill ha en som jag kan ha hemma men den ska också funka på inte så himmla fina tillställningar som kalas, middagar mm..
(för ska jag på fin fest har jag ju fin ringsjalen)

oj oj detta blev lite svammligt, men jag hoppas ni förstår...
Användarens profilbild
Av frida
Ringo :heart: (jag hade havssäv på brorsans bröllop, tillsammans med vinröd sammetskavaj)
Användarens profilbild
Av verre
nästan alla bilder jag ser med ringsjal, så har de ringarna fram.. men de få ggr jag har provar ringsjal så sätter jag ringarna bak.. är det fel?

ringo: är det looma?

vad är det för skillnad på hur ringarna är fast sydda?
är det någon fördel/nackdel med att kunna "dra ur hela sjalen ur ringarn? har man någon nytta av det?
Användarens profilbild
Av hermana
Ringarna bak, du menar japanskt?
Ringo är från Looma.
Användarens profilbild
Av verre
njä, lite likt, men jag har bägge A´s ben "inne" mot mig... ska se om jag hittar någon bra bild.. annars får jag ta en imorgon...
Användarens profilbild
Av frida
verre skrev:
vad är det för skillnad på hur ringarna är fast sydda?
En smaksak! Jag gillar ringovikning, lite smalare över axeln. Andra gillar breda vikningar som avlastar bättre men låser armen ( :evil: )
Benen "inne"? Som i groda?
Användarens profilbild
Av verre
Bild

så här fast han sitter fram och ringarna är bak..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?