Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av herilane
Jag gillar mei tai just till ryggbärning för att det är så mycket lättare att få till det än med sjal. Fast jag har ingen sele att jämföra med - gillar du inte sele så kanske du inte gillar MT heller...

Det finns ju massor av sjalbarnare i Göteborg. Kan du försöka gå på en sjalträff eller bara be att få träffa någon, så kan du prova en mei tai?
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Kom på sjalträff och be oss att ta med det du är intresserad av att pröva! :tumup:
Hos mig finns följande långsjalar: 2 didymos, girasol, bebina och storchenwiege. Har också en boba och en hemsydd MT med huvudstöd. ( Jag tycker min hemsydda MT med utbredbara band kan vara lite knölig att få till på rygg, antar att MT med vadderade band är lättare att bära på rygg utan att de glider? ) Själv gillar jag sele på rygg om jag tror barnet behöver sova, lättare med huvudstöd än att knyta om sjalen för att få stöd för litet sovande huvud. Det går bra att komma hit och pröva och känna på sjalar och selar om du vill med. Sedan finns ju både Edenbaby i Mölndal och Mammabarn i Alingsås om du vill ha ännu mer att prova och dreggla över...
Användarens profilbild
Av husmodern
tass
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?