- fre sep 28, 2007 11:33

Jag vill inte bli helt sjaltokig o reagera på alla sjalar jag ser, fast det kommer jag säkert göra, jag är sån som fastnar mycket, men vi får se.
Jag trivs iallafall här väldigt bra, så vi får väl se vart det slutar, tror maken kommer bli helt tokig på mig.
Nu pratar jag bara tygblöjor, hela tiden så läser jag om blöjor o pratar med honom, men sen lär det väl gå över till sjalar o då kommer han bli hel tokig på det
sanna73 skrev:Tror som de flesta att vi alla är förvirrade i början, men sedan inser man helt plötsligt att man kan svara på andra människors frågor, att man fattar hypen över en viss sjal som auktioneras ut, att man känner igen både märke och modell av sjalarna och selarna man ser på stan - helt enkelt, man inser att man har blivit en lika stor sjaltönt som alla andra på forumet och man trivs med det och de 15 sjalarna man plötsligt är ägare till känns alla på sitt sätt motiveradeTack
Välkomen

Jag vill inte bli helt sjaltokig o reagera på alla sjalar jag ser, fast det kommer jag säkert göra, jag är sån som fastnar mycket, men vi får se.
Jag trivs iallafall här väldigt bra, så vi får väl se vart det slutar, tror maken kommer bli helt tokig på mig.
Nu pratar jag bara tygblöjor, hela tiden så läser jag om blöjor o pratar med honom, men sen lär det väl gå över till sjalar o då kommer han bli hel tokig på det

Mamma till tre sjalbarn.
Stora tösen född 071203
Mellan pojken född 150307 (född hemma)
Minsta pojken född 160507
Stora tösen född 071203
Mellan pojken född 150307 (född hemma)
Minsta pojken född 160507