Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clärchen
Bild

Nån som prövat denna?
En innovativ produkt från Red Castle. Den luftiga bomullsmeschen gör bärselen behaglig att bära och bekväm för barnet att sitta i. Tygstycket är bredare i mittpartiet för att öka komforten för barnet och samtidigt ge ett bra stöd. (Pris med avdrag för rabattkod 486kr
Beskrivning

Fil up bärsele är enkel att använda och erbjuder många olika positioner att bära i. Kan användas från födelssen upp till dess att barnet väger 15kg.

Den innovativa tekniken som använts för att ta fram tyget gör att selen stretschar lagom utan att ge efter för mycket samtidigt som den är mycket mjuk mot babyns ömtåliga hud. Instruktioner hur bärselen knyts medföljer. Finns i två längder. Stl 1: S-M, Stl 2: L-X

Testad och godkänd enligt EU standard.
http://sveabarn.jetshop.se/barsjal-fil- ... c-166.aspx

Jag tycker det verkar likvärdigt trikåsjalsstretch snarare än vävd sjal och gissar att det kan vara mer för liten bebis. Några andra tankar?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Panakeia skrev:Sele? Det ser ju ut som en trikåsjal som du säger....
:iagree:

Borde iaf vara sval o skön med alla hålen! :D

(ock den får mig att tänka på min morfars vita nätlinnen som han brukade ha på sig under skjortan :wink: )
Användarens profilbild
Av mammagumman
Åh hjälp! Är det något som legat i en hängmatta som är som fisknät med litet barn? Man fastar lätt med lilltår, och annat som sticker ut, i hålen. Ser ut som om någon har försökt lösa ett problem men skapat nya......
Användarens profilbild
Av Scharlott
mammagumman skrev:Åh hjälp! Är det något som legat i en hängmatta som är som fisknät med litet barn? Man fastar lätt med lilltår, och annat som sticker ut, i hålen. Ser ut som om någon har försökt lösa ett problem men skapat nya......
:iagree:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Det var en kompis som hade fått erbjudande om den o undrade om jag trodde den kunde vara något för henne o hennes tre månader gamla sumobebis nu i sommar. Jag tror nåt annat vore bättre men vad mer än ergonomisk sele... :?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?