Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

keah skrev:Tass, jag har precis bestämt mig för att vi behöver en MT och jag tar tacksamt emot alla tips. :-)

Meh! Det kanske vi också gör? Bäst att jag tassar. :D
Har en sydd av en Hoppediz Timbuktu med utbredbara axelband. Kan du ha gjort den Thowida? Det är min absoluta favorit, lika bekväm som en sjal och ofta enklare att knyta på ryggen. Lättare att stödja huvudet när de somnar på ryggen än i en sjal, i och med att den har huvudstöd.
Nu kan jag ju inte jämföra eftersom jag bara testat min BBtai men den har inget saknar eller skulle vilja ha annorlunda:

Utbredbara axelband
Smidigt huvudstöd som inte är ivägen när det inte används
Inlägg för spädis
Snygg!
Liten ficka på ena bandet runt höften.

Köpte den via Kokobello och anledningen va att jag ville ha något snabbare än sjal men mysigare än selen.
Jag gillar den osm man kan sy med hjälp av BäraNäras gamla mönster, fast modifierad med utvikbara axelband som är 20 cm breda. Kombinerar komforten av ett väl vadderat avbärarbälte med sjalkänslan upptill av de breda axelbanden.
Av sjaltokan
Sarai skrev:Har en sydd av en Hoppediz Timbuktu med utbredbara axelband. Kan du ha gjort den Thowida? Det är min absoluta favorit, lika bekväm som en sjal och ofta enklare att knyta på ryggen. Lättare att stödja huvudet när de somnar på ryggen än i en sjal, i och med att den har huvudstöd.
Japp mycket möjligt :app:
Vi älskar vår Kozy Valentine!
Den är bekväm för både bäraren o barnet.
Hög o lagom bred panel för vår 8 mån baby.
Vadderade axelband, den är välsydd och så otroligt vacker.
Jag köpte den begagnad här.

Kozy har ingen luva att fälla upp då barnet sover, men det tycker inte jag behövs. Hon sover så himlans gott i den för det går tillräckligt högt upp ändå.

Alla :tumup: för Kozy :D
Älskar vår bebis-MT som Nova sytt.
Tror den vandrat runt bland en hel del sjalbarn innan den hamnade hos mig.
Jag har redan allvarliga bekymmer med vad för MT jag ska ha när den här blivit för liten för Axel.
Tips någon? :wink:
Jag har bara provat KeMaLu och Ajlavjo, men jag gillar verkligen ajlavjon. Dels är den snygg (helt svart med lite mönster på luvan), dessutom avlastar den bra och är fortfarande hög nog i ryggen att våran 4åring sitter bra i den.
Har bara provat BB-taien som jag äntligen börjat komma riktigt bra överens med :tumup: Nu kan jag amma i den, och det är såå bra. Så om Lovis blir för stor för denna sen så ska jag läsa era tips igen.
ToveLi skrev:Älskar vår bebis-MT som Nova sytt.
Jag har redan allvarliga bekymmer med vad för MT jag ska ha när den här blivit för liten för Axel.
Kul! Det var väl den vi hade. Sy en egen med samma form men större "ryggplatta" kanske?
Sarai skrev:
ToveLi skrev:Älskar vår bebis-MT som Nova sytt.
Kul! Det var väl den vi hade. Sy en egen med samma form men större "ryggplatta" kanske?
Öh, sy??? Jag????
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?