Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Käthe
Inte på några bilder av beco, eller beco bwd, har jag sett huvudstödet i användning, vet inte alls hur det ser ut eller fungerar? Är det likt ergons? Var fäster man det? Funkar det bra?
Användarens profilbild
Av Groover
Käthe skrev:Inte på några bilder av beco, eller beco bwd, har jag sett huvudstödet i användning, vet inte alls hur det ser ut eller fungerar? Är det likt ergons? Var fäster man det? Funkar det bra?
Puffar upp. Jag vill också veta!!
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Man fäster det i fickan på fronten.
Där sitter det kardborrband...
Jag är inte helt förtjust i huvudstödet, det är nog det enda jag inte gillar med min annars högt älskade Beco!
Användarens profilbild
Av Helena
Man kan liksom bestämma själv hur mycket huvudstöd man behöver, beroende på hur stort barn man har, så fäster man det högre upp eller längre ner i kardborren.

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar huvudstödet eller inte. Ligger barnets huvud bra, så sitter huvudstödet bra. Det blir som en liten mössa, men det kan kännas lite slappt ibland. Men jag kanske inte kommit på hur högt huvudstöd jag behöver, för att det ska bli optimalt och det måste man ju bestämma innan. Det beror ju lite på hur djupt hon sitter i becon också, ifall hon har armarna ute eller inne.

Det är ganska lätt att pilla ut huvudstödet ur fickan när man har barnet på ryggen. Ibland har t o m huvudstödet trillat ut fastän jag inte behövt det, men det är ju lite dumt förstås.

Men jag tyckte nog att patapumens huvudstöd var enklare på något vis, det funkade alltid bra.
Användarens profilbild
Av Bina
Har aldrig använt då jag har haft för stort och för litet barn... men det vill nog till att ställa in den ordentligt för att den skall sitta väl...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?